M
Moderator Stine
Guest
Jeg er veldig glad i å planlegge ting, avtale ting på forhånd osv, mens min man er sånn som helt vil ta ting "på spraket". I blant til min store frustrasjon 
Hvordan er dere?
Hvordan er dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
aff, er som å høre min mann detJeg er en planlegger, og mannen det motsatte. Han sier jeg må planlegge å være spontan![]()
Samme her. Middagen skal helst ikke planlegges før vi kjører hjem fra jobb, hvis det var opp til sambo... Det ble så dyrt til slutt at vi brukte 9000 på mat en mnd (inkludert storinnkjøp av kjøtt til frysing og mye grillmat). Da ble det bakoversveis nok til at han satte opp middagsplan for 4 uker.Jeg er veldig glad i å planlegge ting, avtale ting på forhånd osv, mens min man er sånn som helt vil ta ting "på spraket". I blant til min store frustrasjon
Hvordan er dere?
Haha, greit man kan lære av det daSamme her. Middagen skal helst ikke planlegges før vi kjører hjem fra jobb, hvis det var opp til sambo... Det ble så dyrt til slutt at vi brukte 9000 på mat en mnd (inkludert storinnkjøp av kjøtt til frysing og mye grillmat). Da ble det bakoversveis nok til at han satte opp middagsplan for 4 uker.![]()
Samme her.Begge deler! Liker og ta ting på sparket, men også planlegge litt større ting som en gjerne kan glede seg til osv![]()
Bra sagt, det må jeg huske på neste gang mannen mener jeg bør bli mer spontan"Som bestefar sa: jeg er veldig spontan bare jeg får tenkt meg om førstHehe!
Jeg er veldig flink til å se på og planlegge hoppe-på-turer som aldri blir noe avaff, er som å høre min mann det
Vi har i og for seg planlagt å ta en "spontan" sydenferie, og gjort det på kort varsel (hoppe-på-tur). Nesten ekstremsportfølelse for meg![]()
Akkurat det jeg bruker å si når noen klager på min manglende spontanitet!Som bestefar sa: jeg er veldig spontan bare jeg får tenkt meg om førstHehe!
Haha, akkurat sånn herJeg er helt EKSTREM til å planlegge, blir helt satt ut om det er noe stort som skjer som jeg ikke visste om på forhånd.
Liker derfor ikke uanmeldt besøk eller å få vite samme dag at det er bursdagsselskap etc. Mannen er nemlig slik at jeg får vite om bursdagsselskaper 5 min etter at vi egentlig skulle vært der. Sånt blir jeg gal av, har sagt at jeg må vite minst en uke i forveie. Som jeg sier til mannen, ting går som regel bra fordi JEG har planlagt og fikset. Han er slik at alt årner seg, og ja, det årner seg fordi jeg årner det!
Som bestefar sa: jeg er veldig spontan bare jeg får tenkt meg om førstHehe!