Er du drømme dama?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Nå har vi sagt åssen type vi vil ha..

Åssen type dame vil mannen din ha? Er du lik eksene hans eller de han smug titter på?[:D]

Jeg tror egentlig jeg ikke er lik sånn dame mannen min vil ha.. Jeg er ulik eksene hans i utseende og være måte[;)]

Han sier han ikke bryr seg om mine ekstra kg, men ser jo at han titter ekstra på de tynne jentene i mini skjørt[:D]

Men vet han er glad i meg og liker meg som jeg er da..Men egentlig er jeg nok ikke sånn han ville beskrivd sin kone før han møtte meg[8D][:)]

Han sier ofte at jeg er alt han har drømt om,og litt til, så da tror jeg på han! [;)] 

Njai...vil egentlig ikke si det[:D] (men liker å tro at jeg er det..hehe)

Han har ingen ekser å sammenligne meg med vertfall[:D][:D]

Hihi, min sambo er ganske glad i blondiner, da. Jeg er mørk. Og samtlige av eksene hans har vært slike små, nette blondiner, som hører på britney og nelly furtado, som går med alt av siste mote, og som liker rosa.
Jeg er vel egentlig veldig annerledes.[8|] Men, han sier selv at han aldri kunne tenke seg å være sammen med noen slike igjen, når han har vært sammen med meg. Mye mindre drama.[8|][8D]

ORIGINAL: Melancholia

Jeg tror sambo drømmer om ei blond silikonbabe som er pittelitt feminin... men istede sitter han igjen med langstakan shøl, med svart hår, små pupper... å fiser ukontrollert hele tiden [:D]

Ikke mange menn har en dame med luft i magen på lista over drømme dama[:D] men gud så mye bedre med oss "normale" damer en de bærtene som er fulle av helium i hodet[:)][8D]

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Melancholia

Jeg tror sambo drømmer om ei blond silikonbabe som er pittelitt feminin... men istede sitter han igjen med langstakan shøl, med svart hår, små pupper... å fiser ukontrollert hele tiden [:D]

Ikke mange menn har en dame med luft i magen på lista over drømme dama[:D] men gud så mye bedre med oss "normale" damer en de bærtene som er fulle av helium i hodet[:)][8D]

Sign[:D][:D]

Han sier så, men tviler på om drømme dama veier 100 kilo og har verdenskartet skrevet inn på en slapp mage [;)][:D]

Jeg har jo en fin personelighet da, men uttseende er ikke så mye og skryte av.. [:D]

Hmmm. Tror han er fornøyd jeg...![;)] Mentalt er jeg nok veldig riktig for han! [:D] Vi har veldig lik humor som er viktig for oss begge! Og han sier ofte at han er veldig glad for at vi er sammen.
Jeg likner ikke på noen av eksene hans ihvertfall (det er jo sikkert bra..det er jo en grunn til at de er ekser...) Har møtt et par av dem. Han smugtitter ikke på damer som jeg legger merke til i hvertfall...utenom Naomi Watts når vi er på kino da...men det teller jo ikke...[:D]

tvila egentli
æ e alt før rappkjæfti å egenrådi egentli
å æ e t tider meire mann enn han e (hannes ord)

men har ikkje sett nån exa så kan ikkje sammenligne m

Ja selvfølgelig er jeg drømmedama[:D][8D]
Han sier iallefall jeg er den deiligste dama han vet om hehe[:D]

Vet hvertfall at han liker slanke jenter, det var jeg når vi møttes hvertfall..
Ei med bra pupper [:D], det hadde jeg og før..
Ei som han har ting til felles med, det hadde vi og, nå har vi unger og LOST tilfelles..
Han ville nok ha ei som er flink å gjør husarbeid, det er jeg ei..
Eksene hans har ikke vært så snille, jeg er hvertfall snillere..

Men han har nå fridd, og har ikke kastet meg ut.. Så han er vel sånn passelig fornøyd da.
Til det dukker opp ei fin ei med store pupper og gjør huset reint å ryddig i en fei, da ryker jeg på hue ut..
[:D]
Spurte sambo om hvordan drømmedama var, før han møtte meg. Slank og store pupper var svaret. [:D]

ORIGINAL: Destiny85

Selvfølgelig!
Hvem vil vel ikke ha en overvektig blondine, med ustabilt humør, bekkenløsning, og som sitter hjemme i en slitt joggebukse hver dag?
Og ja, JEG kan fise og rape, til de grader også[:D]

Og selvfølgelig er jeg veeeeldig stor i kjeften, drikker som en sjømann, er sta som et esel og ellers et fantastisk vesen[;)]

Du hørtes ut som drømme dama mi om jeg var lesbisk[:D][:)] 

Jeg kan rape hvertfall, mannen ble lettere sjokkert i begynnelsen[8D]

Og ellers stemmer det meste av det andre du skrev også[:D]

Selvfølgelig!
Hvem vil vel ikke ha en overvektig blondine, med ustabilt humør, bekkenløsning, og som sitter hjemme i en slitt joggebukse hver dag?

Og selvfølgelig er jeg veeeeldig stor i kjeften, drikker som en sjømann, er sta som et esel og ellers et fantastisk vesen[;)]

Vi er en match made in heaven

Får gå på date om jeg nærmer meg Trondheim en gang [:D]

Selvfølgelig!

Vi er en match made in heaven

Får gå på date om jeg nærmer meg Trondheim en gang [:D]

Såklart[:D] 

*slippe en fis*

[8D]

ja da får vi ta en ute resturang da så ikke vi tar livet av gjestene der [:D]

Drømme dama til mannen min snakker svensk, har langt lyst krøllete hår, smilehull, briller med sort plastinnfatning og er bare snill....

Jeg er IKKE drømmedama, men han tok vel det han fikk...[:D].

ORIGINAL: løve78

Drømme dama til mannen min snakker svensk, har langt lyst krøllete hår, smilehull, briller med sort plastinnfatning og er bare snill....

Hørtes ut som en gammel frøken [8|]

[8D]

ORIGINAL: løve78

Hørtes ut som en gammel frøken [8|]

[8D]

Ja, kanskje det. Jeg er jo lærer da, så kanskje det finnes ei svensk blondine med stor smilehull et eller annet sted inni meg....????[:D]

Back
Topp