Er du blitt kvalm?

Floken

Forumet er livet
Jeg er ikke blitt kvalm ennå og begynner å bli beskymre.. jeg vil bli kvaaaalm:P hehe.. da vet jeg hvertfall at ting er som det skal;)

Jeg har ikke vært plaget med kvalme, men de to siste dagane har jeg vært sååå kvalm!!!!!! Off det er slitsomt

Jaaaa...!! :( Ikke noe og ønske seg...:P Vært kvalm på randen til å spy i hele dag, i tillegg sliter jeg med halsbrann..!! Gleder meg ikke til 8 lange mnder med kvalme..

Nei :) hehe, er jo selfølgelig glad eg slipper unna! Men eg var så himla kvalm når eg gikk med vesla at det er liksom noke som mangler :) hehe

men kan ikkje si at eg savner kvalmen akuratt

Kvalmen mni begynte for 2 dager siden. 3 dagen med kvalme som varer i omtrent 24t i strekk=( Spesielt dårlig om kvelden etter kl 18. Ikke morgenkvalme sånn sett, men begynner i 12 tiden....Slitsomt å ha det hele tiden for ender opp med å nesten ikke spise=(

Jeg skal ikke klage! Men jo, kvalmen den så jeg ikke frem til for jeg føler meg så hendikappet for klarer ingenting..

Er sånn på randen til å kaste opp kvalme=p Hehe.

Jepp. Er kvalm hver morgen og kveld, og noen ganger midt på dagen. Håper jeg ikke er like uheldig som sist svangerskap...

Kvalmen kommer innimellom her også

Som oftest morgen eller kveld. Krysser fingrene for at det ikke blir verre. Klarer å holde den bra i sjakk med å spise lite og ofte nå.

Har begynt å bli kvalm ja. Kommer å gå hele tiden, men har ikke vært så veldig gale, men blir vel værre:P

Ingen kvalme her, men hadde ikke det med nr.1 heller, så håper på å slippe unna denne gangen og.

Jeg har ikke blitt kvalm.. Men det behøver jo ikke bety noe som helst! Ikke alle som blir det!! Men jeg har vært litt svimmel innimellom! Det samme var det med bestevenninnen min - ingen kvalme, men svimmel. Og hun har verdens nydeligste lille gutt!!

er ikke kvalm ennå, men slapp unna med førstemann også... håper det holder seg slik! Jeg haaaater å være kvalm!

Her har kvalmen vært noen dager nå..
Var ikke kvalm med første så dette er litt kjedelig.

jeg har heller ikke blitt kvalm. Så har samme følelsen som deg om at noe kan være galt siden jeg ikke er kvalm. Men får håpe at alt står bra til med spiren:)

Back
Topp