Er du bekymret for sengeaktivitet som nygravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Hopper dere i det, eller tør dere ikke det nå?

Det er jo ikke alltid at formen er så fin i starten heller :depressed:

Tror dere evt. at det blir bedre eller verre mtp en voksende mage ;)

Lite her også. Pga Crinone’n[emoji85] Lite fristende.

Er livredd for det med tanke på sporadiske blødninger. Og i tillegg uvi og at eg har hatt vondt innvendig de siste ukene har det ikke akkurat vært noe eg har oppfordret til, men sexlysten hat bare nådd nye høyder så det er veldig frustrerende

Vært lite aktivitet siste uken fordi jeg har kastet opp så mye og er konstant kvalm. Ukene før har det egentlig vært mer aktivitet enn vanlig;) Men ikke redd for å hoppe i det igjen når kvalmen roer seg!

Her har det vært en del aktivitet [emoji28] Var ikke like mye med de to andre i starten, men med denne er det så sinnsykt godt og jeg har lyst hele tiden [emoji23]

Ikke akkurat mye action her om dagen, men det skyldes at jeg er helt slått ut, og ikke frykt for å ødelegge noe. Satser på bedring om noen uker :)

Jeg er litt bekymret etter SA i mars. Engstelig for å gjøre noe feil slik at denne også ender i SA. Men tipper det går seg litt til når ukene går. Er 8+4 i dag. Formen er også veldig dårlig med konstant kvalme og oppkast flere ganger om dagen, så sengeaktivitet er ikke akkurat noe som ligger i tankene for tiden :p

Nope[emoji16] Var det litt da jeg hadde blødninger men nå går det bra :)

Jeg holder litt igjen på sengehopping for tiden da jeg rett og slett er redd for at det ikke er bra for spiren:sorry: Vet jo at det ikke er tilfelle, men det påvirker meg såpass mye psykisk at jeg har problem med å kose meg og slappe av- og da er det ikke noe gøy uansett. Håper det kommer seg etter en forhåpentligvis positiv TUL på mandag:dance011

Sist tok vi nesten totalt avstand fra det pga avbrutt svangerskap i 2015, og var livredd for å gjøre noe som helst, men det var så vondt også så var liksom ikke noe tema. Denne gangen er det mye bedre og vi slapper mye mer av[emoji16]

Er livredd for det med tanke på sporadiske blødninger. Og i tillegg uvi og at eg har hatt vondt innvendig de siste ukene har det ikke akkurat vært noe eg har oppfordret til, men sexlysten hat bare nådd nye høyder så det er veldig frustrerende

Samme her! Tørr ikke pga av blødning men har SÅ lyst!!! I natt drømte jeg faktisk om det! [emoji13]

Jeg holder litt igjen på sengehopping for tiden da jeg rett og slett er redd for at det ikke er bra for spiren:sorry: Vet jo at det ikke er tilfelle, men det påvirker meg såpass mye psykisk at jeg har problem med å kose meg og slappe av- og da er det ikke noe gøy uansett. Håper det kommer seg etter en forhåpentligvis positiv TUL på mandag:dance011
Jeg tenker akkurat det samme som deg.. :rolleyes: Hvor langt er du på vei når dere tar TUL? :)

Ikke så redd, men lysten er ikke der akkurat. Håper det kommer seg etterhvert som formen blir bedre :)

Back
Topp