Er du bekymret for sengeaktivitet som nygravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
Var litt stressa i starten fordi jeg tidligere har hatt blødninger og påfølgende SA, men så lenge det ikke er noen problemer eller jeg får beskjed om å la være så tenker jeg ikke noe på det

Ja, er litt bekymret grunnet tidligere sa. Vi vet jo at det i utgangspunktet er trygt, men for å være sikker på at vi kan sitte igjen med en følelse av at vi har gjort alt vi kan, uansett hvordan det går, føles det rett for oss. Klarer alltids finne andre måter å kose oss på [emoji4] etter uke 12 og tul, tenker jeg vi er i gang igjen

Nei, ikke i det hele tatt.

Det går i rykk og napp ettersom formen tillater det, litt synd egentlig for det skal ikke stå på at ikke lysta er der MEN.. så kommer kvalmen å ødelegger morroa :laughing021
Åsså har je som regel lyst når han ikke er hjemme å når han kommer hjem så wips... så var lysta vekk...
Så nei det er ikke mye hænky pænky her i gården :dance011

Men for å svare på spørsmålet, så nei vi er ikke bekymra, var mere med en gang vi fant ut av at vi hadde en liten spire

Hadde litt panikk for det forrige svangerskap (endte opp med å miste dagen etter vi hadde en runde i halmen en gang), men denne gangen er det mer formen som holder igjen [emoji85]
Lysten er der, meeen det er vanskelig å gjøre noe når man går konstant med klump i halsen [emoji23]

Bekymrer meg for det ja pga tidligere aborter. Dessuten har jeg lest om så mange "skrekkhistorier" at det frister rett og slett ikke i første trimester.
Nå bruke jeg også crinone vaginalgel daglig, så føler ikke helt at underlivet mitt er noe "sexobjekt" akkurat nå haha
Her er det null aktivitet frem til uke 12 og til vi ser at alt er bra med privat ultralyd i uke 12-13.

Jeg bruker også crinone og det er skikkelig usexy [emoji23][emoji85] venter til jeg er ferdig med det!

Back
Topp