• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

er du babysyk?

Nåssåbjønnen

Betatt av forumet
Her verker det på og av hele tiden, mistet jo i april, og la det fra meg litt, men nå begynner  lysten igjenemoticon

Vanskelig... har jeg egentlig lyst? Vil jeg være med babytiden allerede eller vil jeg nyte di 2 jeg har litt til? Har vi penger til 3? Barnehage for 3 er DYRT!!!! 

Sambo sier jeg får bestemme, men har innrømmet at han vil ha en til=)

Jeg er!!!! :D
Og det snakker jeg helt åpent om til min nye kjæreste. Hehe..
Men selv om jeg gleder meg til å være gravid igjen, så sier allikevel all fornuft at vi bør vente litt. Og jeg koser meg jo fortsatt hjemme med verdens beste lille prins enda. Bør nok komme meg tilbake i jobb før planleggingen begynner for fullt. Hehe.. :D
Men vi har begynt å snakke litt om at planleggingen kan begynne på nyåret. Og det er det mest fornuftige, både mtp småen, bhg, økonomi, jobb, forholdet vårt og at vi skal få et nytt sted å bo. :)

Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet noen måneder til.. ;-p

Jeg er!!!emoticon
Kjenner jeg har mer og mer lyst til å bli gravid og få en liten søster eller bror til snuppa! Men skal gifte oss om 3 mnd, så må nesten få det unna først:p så får vi se om vi begynner prøvingen etterpå.. Forreløbi koser jeg meg kjempe masse med frøknaemoticon

Back
Topp