Er du alltid tilgjengelig??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er du alltid på nett? Har du alltid med deg mobilen?
Eller prøver du å la være, skjerme deg selv litt fra omverdenen?

Har stort sett mobilen med meg og er som regel på nett. Bruker den jo til "alt". Den fungerer som gps når jeg ikke vet hvor jeg skal, er greit å ha den med i tilfelle noen trenger å få tak i meg. Men jeg sitter ikke på sosiale medier når jeg er ute å farter, hjemme så begrenser jeg mobilbruken og bruker den stort sett når ungene sover

Har med meg mobilen, uansett hvor jeg skal. Men den er alltid på lydløs og uten vibrasjon, så ofte jeg ikke merker at noen har sendt meg en melding/ringt før jeg sjekker.

Nå som jeg har hvert syk i lang periode, så har jeg rett og slett skrudd av telefonen. Har trengt veldig mye søvn, og i begynnelsen ble jeg avbrutt veldig mye. Ble så irritert ( selv om det var og er veldig godt ment at folk bryr seg), så jeg har skrudd av telefonen når jeg har lagt meg for og sove! Til enkelte sin store frustrasjon.

Somregel vet jeg hvor jeg har mobilen og den er på og på nett ja.

Har den gjerne med meg over alt... Nettopp vært på ferie en uke hvor nesten all kontakt med omverdenen gikk på meldinger til de vi var på tur med :) Så deilig å være litt avlogget (selv om jeg snakket med folk på messenger hver dag :p) :D

Etter jobb hender det jeg slår mobilen på lydløs og legger den vekk. Det går allikevel ikke mange timer før jeg sjekker mobilen igjen.

Stort sett alltid på lydløs på mobilen, så får ikke med meg at folk prøver å få tak i meg før jeg sjekker. Mobilen er stort sett alltid med med da siden jeg har bankkort og førerkort der også.

Er stort sett alltid på nett og tilgjengelig . Vet aldri når de på jobben kan ringe, må være tilgjengelig i tilfelle jeg må rykke ut.
På hytta, derimot, er det verken dekning eller nett, og det er deilig :)

Har somregel med meg tlf men er fort gjort at jeg glemmer den også. Men kan fort gå litt tid før jeg svarer på meldinger.

Som regel har jeg den med meg. Venter jeg en viktig telefon har jeg på lyd, aldri ellers. Synes det er viktig å ikke være tilgjengelig hele tiden.

Ja jeg er nok det.. Sikkert mer enn jeg burde :P

Stort sett ja. Men setter på lydløs om natten. Mobilen er (dessverre) alltid i nærheten. :oops:

Stort sett på nettet hele tiden, Da mye av ekstrajobben går over nett og til alle tider. Men selv om jeg er på nette vil ikke si at jeg sitter med mobilen i trynet. For jeg har kose tid med min familie vær dag og så lenge det ikke plinger med riktig lyd på mobilen vil jeg ikke bry meg!

Jeg legger gjerne vekk mobilen. På treningene til vesla legger jeg igjen mobilen hjemme. Er vi ute med barna gjør jeg det samme.

Har alltid mobilen med meg, men lyden er nesten alltid av :)
Mobilt nett bruker jeg bare av og til.. Hjemme og hos de fleste andre kobler den seg automatisk på wifi :)

Den er som regel med og på nett, men har begrenset varsling, så må fysisk inn og sjekke i apper og om noen ringer / sender sms

Har den aldri med i klasserommet når jeg underviser, men sjekker i pausen. Vet jo aldri om de har ringt fra skole eller bhg om noen av barna.

Ellers er den stort sett i nærheten der jeg er: på stuebordet, i bilen, i veska eller i senga :p

Nei. Jeg slår ofte av lyden eller setter på "ikke forstyrr".

Har alltid med meg mobilen, men den står ikke alltid på nett. Må fysisk skru det på hvis det er noe jeg vil sjekke. Ellers så står mobilen veldig mye på lydløs :p Er jeg med venner eller ute med mannen er jeg veldig bevisst på å ikke engang røre mobilen :) full fokus :D

Back
Topp