Er du alenemor hvis

Vaniljemuffin

Glad i forumet
du ikke er sammen med barnefaren?

hvis du dater en fyr og blir sammen med han da??

er bare nysgjerrig på en søndag jeg [:D]

Jeg var alenemor helt til jeg ble SAMBOER med mannen min. Når man har fått ny samboer så ser jeg ikke på det at man er alenemor lenger..

Hehe, tenkte du litt på tråden min?

Meg og min kjære "mann" Har vært sammen i litt over et åt, skal flytte sammen no.... Så er vel i teorien alenemor?

vil si så lenge man bor alene kansje...har aldri tenkt over det...
man er jo på en måte alene hvis man ikke er sammen med BF, men hvis man har en annen som tar papparollen alvorlig så er man jo likevell ikke alene...

Vil ikke si at en er alenemor hvis hun er samboer med en som er mannen/kjæresten.

Men hvis hun og kjæresten bor hver for seg ville jeg sakt alenemor, tror jeg..[:-]

ja egentli litt mumfie :) men ikke negativt ment altså! er bare det at jeg vet ikke men hadde jeg vært alene med barna uten kjreste i bildet så hadde jeg vært alenemor.. helt til en MANN flyttet inn med meg :)

jeg er alenemor og har kjæreste - og vil da være alenemor helt til den dagen vi har bodd sammen 1 år eller til vi får felles barn ifølge NAV...

men er så heldig at jeg har en som viser interesse for ungene, så den dagen vi tar valget og flytter sammen vil jeg ikke lenger føle meg som alenemamma.

Man er alenemor når man ikke kan si "jeg stikker på butikken, jeg", når man må planlegge fester to uker i forveien, og når man må skrive søte ting ungen ens gjør på facebook for å ha noen å dele det med. 

ORIGINAL: Roxanne

Man er alenemor når man ikke kan si "jeg stikker på butikken, jeg", når man må planlegge fester to uker i forveien, og når man må skrive søte ting ungen ens gjør på facebook for å ha noen å dele det med. 

Sign!

Back
Topp