Er du 100% sikker???

reddharen

Flørter med forumet
Har to barn fra før av og tenker nå på å produsere en til  [:D], men noen ganger slår tanken meg at "nei, orker jeg virkelig det" eller "har jeg virkelig lyst på en til".
Har dere slike tanker innimellom eller er dere 100% sikre hele tiden på at dere vil ha flere barn?

Er det normalt å være litt usikker? Grunnen til at jeg spør er at de to første ikke var planlagt, men da jeg da fikk vite at jeg var gravid ble jeg jo kjempeglad. Tenkte aldri på at det ikke passet å få barn osv. Alt var bare kos. Nå som jeg er eldre virker det som om jeg grubler mer og ser mer på konsekvenser enn da jeg var yngre, da var alt bare helt greit. Dette var litt kronglete skrevet, men men...........

Tenkte veldig sånn nå med nr 2.
Men, det gikk jo veldig bra, og nå kunne jeg ikke tenkt meg noe annet [:)]

tenkte sånn.. å tenker sånn, men skal ha flere unger når tiden er moden[:D]

Jeg er 100% sikker på at jeg vil ha en til[;)] Vi er blitt enige om å få to barn,maks tre[;)]

Nå som jeg bare har 1 barn er jeg veldig sikker på at jeg vil ha flere ja.
Godt mulig det blir flere tanker rundt det før vi prøver på nr3 da ja..
Siste jeg vil ha er et enebarn hvertfall![:)]

Jeg var 100% sikker helt til graviditetstesten plutselig lyste gravid etter 1.prøveperiode...... DA fikk jeg litt panikk...... Men gulljenta mi er HJERTELIG velkommen [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg tenkte mange ganger når jeg gikk gravid med nr.2 at huff, var dette riktig? Men jeg ville nå ikke vært forruten minsten!
Du har jo to, kan aldri tenke meg at omveltningen blir så stor med 3. Er nok verre fra 1-2[;)]

100% sikker på at jeg ikke vil har fler enn di to vi har nå[:D]

Har 2 prinsesser som har vært veeeldig snille mot sine foreldre. Jeg som ville bare ha 1 unge har lyst på den 3dje [:D]. Har vært heldig med søvn på de begge og de begge er 2 bedaglige jenter. Har også 4 besteforeldre som ikke kan få nok av de som låner de når de har lyst. Så da får han far og jeg til kjærestetid.
Har verdens snilleste mann. Men jeg valgte han også med omhu [:D]. Ikke hvem som helst skulle være far til mine barn [:D]. Så her i huset hadde gleden vært stor om vi får 1 til.
Men først må spiralen ut [:D]

Har alltid ville ha 3 barn,så jeg var 100% sikker ja.Men nå var faktisk ikke nr 3 planlagt for egentlig ville ikke sambo ha fler[&:]mensånn går det når man skal ta den ut i svingen[&:]

Men for en herlig overraskelse[:)][:)][:)]Gliste fra øre til øre hele dagen[:)][:)]

Jeg er helt sikker på at jeg vil ha en til.... Men nå har jeg bare en fra før av da. Hadde det vært snakk om nr 3, så kan det hende jeg hadde tenkt litt over det. Må se an hvordan det er med to først [:D]

synns det er så vanskelig.
har lyst på et barn til men den avgjørelsen det er å bestemme seg for at nå prøver vi på nr 2.
det er siiinnsykt skremmende.
da er det ingen vei tilbake liksom.
og noen dager tenker jeg mest på økonomien,at vi bare har 2 soverom, hvordan klarer jeg meg som 2 barnsmor osv[8D] og ikke minst fødsel.
noen dager vil jeg bare kjøre på så det ikke blir så stor aldersforskjell på barna.
luere på om man noen gang blir helt 100 % sikker på at nå er det rett å få nr 2[8D]

Jeg var 100% sikker på at jeg IKKE skulle ha flere til gutten min var 8 måneder, og det til tross for at han er alene. Men så ble noe anderledes og selv om jeg ikke er 100% sikker på at jeg vil ha en til så vet jeg at jeg kommer til å få det. Planlegger å prøve til høsten men kommer til å bli litt stresset når spiralen tas ut og vi er i gang [:D] Jeg har 9 måneder og forbrede meg på så tror jeg nok vender meg til tanken fort!

Jeg tror man bare må bestemme seg, og så koble ut hjernen[:D] Når man først har blitt gravid har man jo 9 måneder å forberede seg på, og når barnet har kommet kunne man jo aldri tenkt seg et liv uten!!!

Men har man barn fra før av, vet man jo litt hva man går til!

Ønsker to barn og er nå gravid med nr 2. Prøvde en stund før vi lykktes. Og ja jeg tanken skremmer meg innimellom. 2 BARN. mens adre ganger tenker jeg 2 Barn

ORIGINAL: * bekkibjarnoll*

Jeg er 100% sikker på at jeg vil ha en til[;)] Vi er blitt enige om å få to barn,maks tre[;)]

Signerer[:D]

ORIGINAL: *agatblonde*

jeg tenker til og fra flere ganger om dagen.
har så lyst på en BABY til! men har jeg virkelig lyst på ett barn til?
har jeg lyst på spenningen, forventningene, "rusen" etter en fødsel og bare den nyfødte babyen, eller har jeg lyst på ett barn til?? og alt det medfører..??

noen dager har jeg lyst på ett barn til. kan ikke si hvorfor, men jeg syns tre virker riktig[8D]

mens andre dager tenker jeg at det er nok bare de "spennende" tingene som gjør at jeg vil ha flere
og dager som tanken virker nærmest frastøtende.

om jeg hadde blitt gravid hadde jeg ikke vært i tvil om at vi skulle beholdt, men jeg tror ikke vi kommer til å prøve på det da...

men jeg kjenner jeg har lyyyyyst nå i dag[8D] på hele pakka[:D]

signerer

ORIGINAL: *agatblonde*

jeg tenker til og fra flere ganger om dagen.
har så lyst på en BABY til! men har jeg virkelig lyst på ett barn til?
har jeg lyst på spenningen, forventningene, "rusen" etter en fødsel og bare den nyfødte babyen, eller har jeg lyst på ett barn til?? og alt det medfører..??

noen dager har jeg lyst på ett barn til. kan ikke si hvorfor, men jeg syns tre virker riktig[8D]

mens andre dager tenker jeg at det er nok bare de "spennende" tingene som gjør at jeg vil ha flere
og dager som tanken virker nærmest frastøtende.

om jeg hadde blitt gravid hadde jeg ikke vært i tvil om at vi skulle beholdt, men jeg tror ikke vi kommer til å prøve på det da...

men jeg kjenner jeg har lyyyyyst nå i dag[8D] på hele pakka[:D]

Du beskrev d akkurat som d jeg tenker..

vi snakka masse rundt d å få både nr 1 og nr 2...men kom fram tel at vi bægge ønska d vææææææææææææææææældi stærkt....vi har å snakka en del om at vi ønske å få 3 onga.....men ætter at d svangerskape æ nu e i slutten av har vært vææææææææææææææældi tongt m mye plaga osv så har æ valgt å lægge plana om en evt nr 3 litt på hylla...
nu skal vi først og fremst storkose oss m den guttn vi har, og den lille guttn som kommer snart....å så får vi vente nån år å se ka framtia bringe......

Back
Topp