Er disse testene bra?

E.I

Betatt av forumet
Himmelbarn
Jeg har kjøpt disse testene og lurer på om dere har noen erfaringer med de og eventuelt hva dere syntes om de? tenker jeg skal begynne å teste i morgen da er det rundt 5 dager til mens, jeg hadde sex både før, under og etter eggløsning vist jeg har regnet riktig, vist jeg har beregnet riktig skal jeg ha hatt eggløsning rundt 24/25 feb jeg har ikke veldig mange symptomer men er vel uansett litt tidlig å få, det jeg ihvertfall legger merke til er litt mensensmerter, veldig trøtt sover mye og litt ømhet i brystene. Så krysser fingrene for en positiv test❤
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230306-121334_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230306-121334_Samsung Internet.jpg
    53 KB · Visninger: 47
  • Screenshot_20230306-121236_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230306-121236_Samsung Internet.jpg
    83,2 KB · Visninger: 47
  • Screenshot_20230306-121247_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230306-121247_Samsung Internet.jpg
    70,5 KB · Visninger: 48
Jeg har kjøpt disse testene og lurer på om dere har noen erfaringer med de og eventuelt hva dere syntes om de? tenker jeg skal begynne å teste i morgen da er det rundt 5 dager til mens, jeg hadde sex både før, under og etter eggløsning vist jeg har regnet riktig, vist jeg har beregnet riktig skal jeg ha hatt eggløsning rundt 24/25 feb jeg har ikke veldig mange symptomer men er vel uansett litt tidlig å få, det jeg ihvertfall legger merke til er litt mensensmerter, veldig trøtt sover mye og litt ømhet i brystene. Så krysser fingrene for en positiv test❤
Har ikke noe erfaring med de testene, men ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at du får positive tester! :Heartred
 
  • Elsker
Reactions: E.I
Jeg har kjøpt disse testene og lurer på om dere har noen erfaringer med de og eventuelt hva dere syntes om de? tenker jeg skal begynne å teste i morgen da er det rundt 5 dager til mens, jeg hadde sex både før, under og etter eggløsning vist jeg har regnet riktig, vist jeg har beregnet riktig skal jeg ha hatt eggløsning rundt 24/25 feb jeg har ikke veldig mange symptomer men er vel uansett litt tidlig å få, det jeg ihvertfall legger merke til er litt mensensmerter, veldig trøtt sover mye og litt ømhet i brystene. Så krysser fingrene for en positiv test❤
Sniker.
Metode er ganske trege med å slå ut i forhold til feks MakeSure og Babyplan. De andre kjenner jeg ikke til
 
  • Liker
Reactions: E.I
Jeg har kjøpt disse testene og lurer på om dere har noen erfaringer med de og eventuelt hva dere syntes om de? tenker jeg skal begynne å teste i morgen da er det rundt 5 dager til mens, jeg hadde sex både før, under og etter eggløsning vist jeg har regnet riktig, vist jeg har beregnet riktig skal jeg ha hatt eggløsning rundt 24/25 feb jeg har ikke veldig mange symptomer men er vel uansett litt tidlig å få, det jeg ihvertfall legger merke til er litt mensensmerter, veldig trøtt sover mye og litt ømhet i brystene. Så krysser fingrene for en positiv test❤
Jeg er veldig fornøyd med metode sine.
Har aldri fått falsk positiv.
Nå som jeg er over 6 uker på vei, så blir teststreken sterk med en gang, egentlig sterkere enn kontromm streken. Men helt i starten, kom kontrollstreken først, og deretter teststreken litt etter litt men tok 3-4minutter før den var helt synlig. Dog, noe svak.
Disse testene skal jo også i motsettning til andre tester, leses av innen 5 min, og ikke 1-2-3 som de fleste andre. Men som skrevet, den viser kjapt resultat når en er litt på vei.
 
  • Liker
Reactions: E.I
Jeg er veldig fornøyd med metode sine.
Har aldri fått falsk positiv.
Nå som jeg er over 6 uker på vei, så blir teststreken sterk med en gang, egentlig sterkere enn kontromm streken. Men helt i starten, kom kontrollstreken først, og deretter teststreken litt etter litt men tok 3-4minutter før den var helt synlig. Dog, noe svak.
Disse testene skal jo også i motsettning til andre tester, leses av innen 5 min, og ikke 1-2-3 som de fleste andre. Men som skrevet, den viser kjapt resultat når en er litt på vei.
Okey tusen takk for svar:Heartred
 
Ikke prøvd de selv, men tenker at de slår vel greit ut de også hvis man er gravid :)
 
Back
Topp