Er disse rier?

romallina

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg har bare ei uke til termin nå.
Jeg har hatt menssmerter, enkelte smerter i ryggen og magen har blitt steinhard å ta på....spesielt om natta.
Jeg har hatt dem i 2 uker nå.

Jeg trodde først at det er kynnere , men nå er jeg usikkert.
Kan det være rier?

Takk og lykke til alle....

Jeg spør fordi jeg har lest at kynnere er smertefri....[&:].....

Det kan være rier, men det høres for meg ut som kynnere. Jeg hadde også smerter i korsryggen 3 uker før jeg fødte. Kroppen din gjør seg uansett klar til en fødsel!

Jeg synes forresten ikke kynnere var smertefrie. De gjør ikke like vondt som harde rier, men jeg synes da kynnere var ganske så ubehagelig! Klarte ikke alltid å føre en samtale etc da de satte inn.

Lykke til!

Hei! Det samme har jeg hatt. Trodde helt sikkert det var rier første gangen for det kom 3 ganger med 10 min imellom. Men det er 2 uker siden og har ikke hendt noe enda. Så er kanskje bare kynnere. Har dem ofte på natten jeg oxo..
Når har du termin? Samme som meg kanskje?[:)]

Hei!

Takk for svaret.

Jeg har termin 22 sept og jeg håper at det skjer noe snart.

Lykke til og.

Natta før de startet fødselen, hadde jeg menslignende smerter i korsryggen. Det viste seg da de skulle sette inn gel (for å starte fødselen) at jeg hadde 2 cm åpning. Kanskje noe er pågang?

Oki. Har 24 jeg da..Håper det skjer noe for oss snart da[:D] Lykke til!

Ja.
Det håper jeg og.
Fikk du vite ka det blir?
Jeg var bare en gang på UL, da jeg var 4 måneder på vei og det sog ut som det var en gutt....
Men jeg har sett et program på tv, og dem sier at det kan lett ta feil i denne tida.

Lykke til[:D]

pregnancy calendar

Ja skal ha en gutt jeg..Håper ikke de har tatt feil hvertfall. Har bare gutteklær jeg til..Men hun sa att det var 99 % sikkert[:)]

He he..Får håpe ingen misforstår når de leser snuppepia sitt innlegg først og så mitt..Hehe:P

Takk.

Hvordan får dere disse "baby-gaga" greiere??
Jeg klarer ikke...

Du må kopierer den koden som begynner med url.

Skal prøve!!!

Takk.

Back
Topp