er dikkas kjære engasjerte?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Er dikkas kjære engasjerte i svangerskapet??

tar på magen og sånne ting?

Min er ikke så veldig engasjert syns jeg. Litt kjedelig!

Han syns faktisk det var ekkelt å kjenne på magen her om dagen (baby turna vilt inni der da, snudde på seg osv), da ble jeg faktisk SUR. 

Nå bor jo ikke vi sammen, men når vi er sammen så er han veldig opptatt av magen [;)] Ligger å koser med den, stryker på den.. Kysser den.... I går så ville jeg så gjerne at han skulle få kjenne spark, da det er lenge siden han har kjent det... Så jeg drev å dytta værre på lille-prinsen.. da ble min kjære helt stressa og sa: "Tonje, du kan ikke gjøre det så hardt. Slutt med det..." Og jeg bare så på han med spørrende øyne.. Så sa han: "Tenk, stakar lille-babyen som blir dytta så hardt i..Vi må være forsiktige"

Og jeg smelta helt

Når det gjelder utstyr, så syns jeg han er litt uengasjert.. Men jeg tror ikke han er det, er bare at han er mann og tar ting med ro.. Hadde forventet at han skulle snakke litt mer om innkjøp og sånn, men det tror jeg han venter med... Stresser liksom ikke sånn som jeg gjør med det [;)] Tror det er mer en dameting, dette med å bygge rede.. Vi kan heller ikke forvente at mannfolka skal tenke likt som oss.. .Det kommer gradvis og når det først kommer så er de superengasjerte!

Husk at det er vi som bærer på kjærlighetene og det er kanskje ikke så lett å være pappa på "sidelinjen" [;)]

Jeg synnes min er veldig søt og engasjert på sin måte, han sier hei til oss begge når han kommer hjem fra jobb, jeg får min vanlige klem og nuss og babyen får stryk og kos fra utsiden på magen. Når vi skal legge oss har han begynt å legge seg ned ved magen og si natta til babyen [:)]
Når det kommer innkjøp så er han også super god da, på onsdag kom han hjem med pysjer, bodyer og en del bukser og slikt [:D]
Han gleder seg veldig tror jeg [:D]

han er sån passe engasjert. stresser ikke med det.
han koser magen og liker å bli sparka på[8D]
men innkjøp å sån tar han det med ro med.
han skravler litt med babyen men ikke så mye som meg.[8D]
når jeg leser for babyen og synger for den om kvelden så legger han seg til som om det var han jeg leste å synger for[:)] han er så god<3
han har begynt å øve på å spille blåmann bukken min på gitar[:D]og andre barne sanger[:)]
han synns fortsatt at jeg er litt over opphengt i babyen og bare snakker om den, men det er ikke så ille nå lenger som før han fikk se ho og kjenne spark. tror det er mer virkelig for han nå[:)]<3<3

han er engasjert.. spør ofte korsen det går me lille vennen vår.. [:D] tar meg på magen mange gannger i løpet av dagen. koser med den og nusser, pluss kvar kveld vi legger oss sier han elske/gla i dåkke begge to [:D] han blir veldig engasjert når ungen sparker og turner. det syns han er utrolig artig! [:)]

når det gjelder klea og innkjøp av utstyr er han litt daff.. hehe [;)] av og til våkner han til live når vi ser på bebiklea og kommentert at det og det var kjempe søtt! hehe..[;)]

Min er mye mindre engasjert denne gangen, men det er jo forsåvidt jeg også.... Han synes svangerskapet bare er en transportetappe og gleder seg mest til andremann blir like stor som førstemann er nå [:D] Men han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra og ikke bli for sliten, men det er lite med synging og klapping på magen ja. Men det gjør meg ingenting egentlig, vet jo at han bryr seg.

Min kunne ikke vært mer opptatt av babyen,  han kysser bestadig magen og sier hei og hade til babyen når han kommer hjem eller skal reise noe sted[:D] Han holder på magen hele natta, legger hode på magen og snakker til babyen stadig vekk[:D][:D][:D]

Han er sååå utrolig søøt når han hoolder på sånn

Hehe.. Min er ikke superengasjert.. Koser med magen av og til.. Mest på morgen og kveld.. Han sier at det ikke er så spesielt før babyen er ute.. men han er litt engasjert da:p

Tror egentlig alle varianter er normalt [:D] Det tar lengre tid for noen å bli engasjert, mens noen er det fra første stund. Er nok lett for oss mammaer å bli fornærma om pappaene ikke oppfører seg helt etter boken, men det må vi bare slå fra oss [:)] Så lenge ikke pappaene gir totalt faen da, det er jo selvfølgelig en helt annen sak!

Nei sambo virker ikke saa veldig intr egntl... Men,dete r vel bare slik mannfolk er... Her gaar det stortsett i bil praring fra hans kant... YTTERST skjelden vi snakker om babyen. da maa jeg starte samtalen... [&:]
synes dt i grunn er litt kjett at han viser saa liten intr.. men men.. han var slik sist oxo saa..

mannen min har begynt i det siste å legge seg med hodet på magen og si hei til babyen, og når vi snakker sammen på tlf så spør han åssen det står til med jentene hans, det er meg og babyen, he he [:D] han er ikke like ivrig på innkjøp av klær å sånn, og lar meg stort sett bestemme hva av utstur vi skal ha, så blir han med å kjøper det [:)] han kjenner på magen når vi ser på tv å sånn for å kjenne spark, men jeg sier i fra når det er mye liv, da er han der med hånda med en gang [:D] han har ikke begynt før nå i di seste ukene, men tror det har mye med at vi var egentlig litt i sjokk begge to, har nesten ikke trodd på at vi skal ha et barn til, hun var ikke helt planlagt, he he... vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke få flere barn, men plutselig så var a der, og vi ble litt satt ut, men etter vi var på ul, har det blitt helt annerledes, og vi gleder oss veldig begge to... [:D]

ORIGINAL: MieKayla

ORIGINAL: Vugge

Ja, han er med på alt fra legetimer til ultralyder, og setter seg inn i alt så godt han kan.
Kjenner spark hver dag og synger for den lille rett som det er.
Ikke akkurat vuggesanger men.. Nå går det mye i "Ingen Kims ingen kooooos".
Men, jeg føler at han er engasjert nok for å si det sånn :)
Veldig fornøyd jeg [:)] 

Hehehe
Her også!

ingen kims ingen koooos!!! ha ha, så bra [:D]

Back
Topp