Er dey flere små som...

Var skikkelig kult da vi gikk rundt inne på Meny, hun satt i bæresela og dreiv å klorte meg i ansiktet. Jeg skjentes og sa NEI og hun hyyylflirte meg rett opp i trynet:eek::eek::eek::confused:
Da føler man seg som den Pedagogmamman man er :p

Jeg er bare en skarve sveiser-mamma, så jeg har litt å gå på :P;):D

Problemet er jo at når hun hører ordet nei og streng stemme/ansikt så får hun latteranfall :eek::eek::eek:
Hun ler så hun hikster:p må bruke a-a lyd i stedet;)

haha må jo le litt å da.. da hjelper det ikke så mye med "nei" :P også uansett hvor mye man rydder og vasker, så finner de alltid noe.. Liana har begynt å åpne skuffer og skap på kjøkkenet hvis hun sitter i gåstolen sin :eek: hun har heldigvis ikke funnet ut at det er noe oppi skuffene enda :P haha..

haha må jo le litt å da.. da hjelper det ikke så mye med "nei" :P også uansett hvor mye man rydder og vasker, så finner de alltid noe.. Liana har begynt å åpne skuffer og skap på kjøkkenet hvis hun sitter i gåstolen sin :eek: hun har heldigvis ikke funnet ut at det er noe oppi skuffene enda :P haha..
Hermine skyver seg opp på alle fire og åpner skuffer! Er heldigvis bare plastbokser og håndklær i de nederste kjøkkenskuffene:)

Når jeg sier NEI! med den strenge stemmen får jeg et lite PØH! til svar før han fortsetter i samme tralten o_O Her snakker vi respekt for moren sin.. o_O:rolleyes:

hehe nei de er ikke akkurat i en alder hvor de bryr seg så veldig om noe annet enn det dem vil sjøl :P Jeg å får et dumt blikk om jeg sier nei, men om jeg tar noe fra snuppa, så får jeg høre det klart og tydelig :P haha

Hermine skyver seg opp på alle fire og åpner skuffer! Er heldigvis bare plastbokser og håndklær i de nederste kjøkkenskuffene:)

hehe ja godt er vel det :P husker eldste jenta her, når hun hadde begynt å krabbe og sette seg opp, kasta ut alt mulig fra skuffene.. måtte flytte alt i skuffer lenger opp :P tenk at det skal være så spennende/gøy med alt mulig slags ting.. :P :)

Emmeth kommer seg ikke så godt rundt ennå, heldigvis, men joda, smaker på ALT han får tak i;)

Jeg føler på presset til veloppdragne barn, på en pedagogisk korrekt måte :p

Jeg går bare rundt og håper han blir like snill og tålmodig som moren var som barn ;):p:rolleyes:

Jepp! Og opnar munnen automatisk så fort noke kjem nær ansiktet :P

Hahaha godt å høre at vi ikke er alene. Emilie spiser alt hun kommer over, dess eklere det er jo mer fornøyd er hun! Og hvis jeg tar d fra a blir det hylgrining i 5sek. Og om jeg sier "a-a!" Fy eller nei, så skakker hun på hodet å smiler litt før hun finner noe nytt faenskap å gjøre :rolleyes:

Hahaha godt å høre at vi ikke er alene. Emilie spiser alt hun kommer over, dess eklere det er jo mer fornøyd er hun! Og hvis jeg tar d fra a blir det hylgrining i 5sek. Og om jeg sier "a-a!" Fy eller nei, så skakker hun på hodet å smiler litt før hun finner noe nytt faenskap å gjøre :rolleyes:
JA! Hva er GREIA med å vrææææle når man tar noe fra dem? :eek::confused::p
Blir jo dritflaut når noen er i nærheta, høres ut som jeg har slått henne når jeg plukker fra henne en hybelkanin eller noe søppel:p

Back
Topp