Er dette virkelig?

mila76

Betatt av forumet
Etter 2 1/2 år med negative tester,dårlige nyheter og MASSE TÅRER...Jeg er gravid[:(][:(][:D][:D][:D]!!!!Hadde ikke trodd at jeg kunne bli det....Vi lyktes endelig på første IVF førsøk...Klarer ikke å holde tillbake tårene....

Ååååååå, så bra !!!!! Har lurt litt på hvordan det gikk med deg.
Gratulerer kjempemye !!!!!!!!!!!!!!!
Er så kjekt å høre at det kan klaffe på føste forsøk !!!!! Gir meg litt håp for fremtiden.[;)]
[:D][:D][:D]

Takk!!!Klarer ikke å tror det selv.Håper virkelig at alt skal gå bra og vi ender opp med babyen vi har ønsket og ventet på lenge[:D]

ORIGINAL: mila76

Etter 2 1/2 år med negative tester,dårlige nyheter og MASSE TÅRER...Jeg er gravid[:(][:(][:D][:D][:D]!!!!Hadde ikke trodd at jeg kunne bli det....Vi lyktes endelig på første IVF førsøk...Klarer ikke å holde tillbake tårene....

Gratulerer så masse!! Så utrolig artig [:D][:D][:D]
Oj oj for en helg dere får [;)] 
Ha en super helg!

Dette var virkelig hyggelig. Gratulerer![:)]

[:D]ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så gøy[:D] Masse masse gratulerer[:D]

Å gratulere, det var en utrolig hyggelig nyhet!!!!

Takk jenter[:D] Har bestemt meg for å nyte graviditeten å ikke tenke alt for mye..Vi får en ultralyd i uke 8[;)]

Gratulerer igjen [:D] Nyt dette her masse, og gled deg til UL'en.....selv om det ikke ligner et menneske i uke 8. Var selv i uke 7, og det var utrolig deilig å få den bekreftelsen på at det virkelig var noe der [;)]

ORIGINAL: Sola1979

Å gratulere, det var en utrolig hyggelig nyhet!!!!

signerer jeg[:)][:D]

GRATULERER![:)][:D][:)]

Gratulere så masse,det var jo kjempe gode nyheter......

Åååååååååå[:D][:D][:D][:D][:D] Gratulerer [:D]

Takk[:D][:D][:D] 

Så kjekt!!!
Gratulerer så masse!!!

Gratulerer så masse:)

Back
Topp