ER DETTE VIRKELIG MULIG?????

Bejb

Gift med forumet
søstra mi hadde mensen 9 mai.. mensen varte i 4dager da.
etter bergeningen skulle hu hatt eggløsning nå på fredag 23 mai. og i dag fikk hun POSITIV GRAVIDITETSTEST!!??!!

ORIGINAL: lill87

alt er mulig i denne verden[;)][:)]

ja men positiv test etter 2 dager??!!??
kan hun ha blitt gravid i april,selv om hun hadde mensen i mai????

ORIGINAL: kosejenta

hørtes da innmari merkelig ut?

spørs om ho var gravid mens ho hadde mensen? er jo fleire som oppleve det

ja det høres merkelig ut[:D]

ORIGINAL: AnneEmilie

eller at EL var tidligere enn hun trodde [:)] hun må få seg en ul og finne det ut [:)]

har man krav på tidlig UL??

Høres rart ut - men er det sikkert at det var mensen hun hadde? Var den som vanlig? Har jo hørt om de som har trodd de hadde mensen selv om den ikke var som vanlig - og så har det vist seg at de var gravide.

Gratulerer til søsteren din![:)]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Oi, grattis til søtra di[:)][:)]

jeg skal bli tante

ORIGINAL: Elimor

Høres rart ut - men er det sikkert at det var mensen hun hadde? Var den som vanlig? Har jo hørt om de som har trodd de hadde mensen selv om den ikke var som vanlig - og så har det vist seg at de var gravide.

hun hadde mensen bare i 4dager,og kun pleier å ha den i 7 dager. blødde masse første dagen,og lite de andre dagene

ORIGINAL: lill87

alt er mulig i denne verden[;)][:)]

Hehe, ja signerer[:D] så morro for venninna da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Bejb

ORIGINAL: Elimor

hun hadde mensen bare i 4dager,og kun pleier å ha den i 7 dager. blødde masse første dagen,og lite de andre dagene
Men siden den var så kort så er det jo også en mulighet for at hun har hatt eggløsningen tidligere enn vanlig også. Utrolig kjekt uansett[:D]

Da var det nok ikke mensen men en blødning, kanskje festeblødning eller noe [:)] Og tror nok ho vil få tidlig UL siden ho da blir mer usikker på termindato.

Gratulerer så mye til søstera di [:)]

Er nok ikke en festeblødning hvis den har vart så lenge, men det kan ha vært at hun mistet en tvilling f.eks. Eller at EL har vært tidligere enn hun trodde. Har hun hatt stabile sykluser?
Gratulerer så mye uansett[:)]

ORIGINAL: Angelicka23

Er nok ikke en festeblødning hvis den har vart så lenge, men det kan ha vært at hun mistet en tvilling f.eks. Eller at EL har vært tidligere enn hun trodde. Har hun hatt stabile sykluser?
Gratulerer så mye uansett[:)]

hun har hatt mellom 28 og 30 dager mellom hver mens de siste to åra.... men hun får ta en ultralyd så får vi se hva legen sier da.... jeg trodde heller ikke festeblødning varte så lenge,og at det kom så mye blod som i en mens.....

Gratulerer som kommende tante............[:D][:D][:D]

Opplevde noe lignende selv jeg [:D] Fikk positiv test nøyaktig 14 dager etter første dag i mens jeg, egentlig den dagen jeg skulle hatt el [:D] Så jeg ble da gravid en av dagene før tr kom jeg da.. Sikkert en liten lure el som snek seg inn rett før tr kom[:)]

Back
Topp