Er dette virkelig influensa?

Krølla82

Forumet er livet
Jeg merka i går at det begynnte å verke i muskler og ledd. La meg ved 23.30 tia og ved 1 tia frøys jeg som bare det, rista og skalv.Sovna da 1 time og var så tørst, og hadde kjempe vondt i hode. Målte feberen og den var 39,7. Jeg måtte måle 2-3 ganger for jeg trodde ikke mine egene øyne, jeg har aldri som voksen hatt så høy feber og jeg følte meg ikke så elendig eller. Tok å ringte legevaktam for j begynnte jo å tenke på svineinfluensaen og tenkte at jeg ringer så jeg fåt snakka med noen som vet ang dette. Kom i kontakt med legevakta og han sa at vaksinen jeg tok for svineinfluensa i fjor ikke beskytta meg i år!? Jeg trodde da den fungerte fortsatt jeg da.[8|] 

Jeg sovna igjen etterhvert og på dagen i dag har jeg kun hatt lav feber til ikke noe feber 37,5 til 38.  Nå kl 21.30 målte jeg igjen etter å ha sovet noen timer og da hadde jeg 38,5. Så nå er feberen på tur opp igjen. Formen på dagtid har også vært helt grei, jeg har vært oppe og fungert som normal egentlig.Selvfølgelig slapp og dundrende hodepine,men ellers ikke noe voldsomt slik jeg trodde influensa var.

Uka vår starta med oppkast og diare, jeg ble bra etter 2 dager av dette mens lillemann og sambo har skikkelig diare fortsatt. Kan de ha influensa uten å ha feber?

dytt

Høres ut som influensa. Her har vi hatt akkurat det samme. [&:]
Jeg har ikke hatt feber, men sønnen min og kjæresten har hatt høy feber.

Go beedring til dere!! [:)]

Her også [:(]
Ligger helt utslått på sofaen, begynte på tirsdag kveld. Men ikke vært så vondt som idag. Ingen feber, men hodepine og sinnsyk slapp. Og helt tett. Hater å være sjuk!!!!!

edit: glemte jo helt....MASSE GOD BEDRING! [:)]

Takk. God bedring til dere også. [:)]

Jeg trodde en liksom ble så mye dårligere enn jeg er  nå av dette, men alle får det jo sikkert i forskjellig styrke.

Back
Topp