Er dette vannkoppper???*oppdatert*

~StRaToS~

Forumet er livet
Da har vi vært hos legevakten siden jeg ble litt mistenksom på dette utslettet....Det kom jo aldri noen blemmer
Og nede på legevakten så ble legen paff..... Han visste rett og slett ikke hva det var
Ikke vannkopper, ikke noen av barnesykdommene... Han så ut som et spørsmålstegn...
For han har ikke hatt feber eller ubehag.
Så gikk legen ut og hentet enda en lege...Og de var åpne for at han hadde fått meslinger
Spurte om vi hadde vært utenlands og det hadde vi...På oslo-kiel cruiset. De hadde og raportert noen tilfeller i skien sa de, i steinerskolen miljøet.
Uansett, han tok blodprøver i dag og skal ta blodprøver om 7-10 dager før de vet sikkert.
What the fuck liksom?? Skal jeg vente i opp til 10 dager før jeg vet hva det er ??
Er ikke de leger liksom??
Fikk kløedempende mikstur som han skulle ta ....That`s it...

--------------------------------------------------------------------------------------

Dette er vannkopper ikke sant??? Bildene er fra et leiekamera som ikke har autofokus,
så bildene blir ikke så bra. Gleder meg til å få mitt tilbake.

Ingen som har noe å si?[:)]

Taker for svaret!
Huff, det ser og føles ekkelt ut...

Syns det ser ut som vannkopper ja.

ORIGINAL: Minimeg

ser ut som vannkopper ja, men hadde tatt en tur til legen bare for å konstatere det.

Huff, hadde det bare vært i uken...Det er noe herk å dra til legevakten her i byen.

ORIGINAL: ~AnetteK~

Ser ut som vannkopper ja.. har det vært væskefylte blemmer først? Det er ofte det før de sprekker..

Nei. De kom i går og har bare spredd seg mere og mere. Men de har ikke sprukket enda.

ser ganske likt ut som vannkopper ja... men er litt usikker. for de ser ikke ut som de er veskefylt. men litt vanskelig å se på bildet.. synes de han hadde i ansiktet var så store flak. spesielt det han har over det ene øyet... hadde nok tatt meg en tur til legen jeg ja

ORIGINAL: tittilotta

ser ganske likt ut som vannkopper ja... men er litt usikker. for de ser ikke ut som de er veskefylt. men litt vanskelig å se på bildet.. synes de han hadde i ansiktet var så store flak. spesielt det han har over det ene øyet... hadde nok tatt meg en tur til legen jeg ja

du har rett. de i ansiktet er så tette at de ser ut som flak...og de er ikke "kvise-aktige" som de fleste på kroppen hans..

ORIGINAL: TonjeSinMamma

ORIGINAL: brumla

Syns det ser ut som vannkopper ja.

hmm, er noen av de blemmer på? Vanskelig å på bilde. Det er ofte de i underlivet som blir blemmer på først...Er det det så er det ingen tvil om at det er vankopper.

Uff når jeg så bildene fikk jeg skikkelig støkk i magen for den sykdommen syns jeg var heeeeeelt jævelig for store jenta mi. Forferdelig sykdom. Hun var veldig syk og hadde kjempe vont når hun hadde de.

Her i huset har vi 5. Barnesykdom om dagen. Den er ikke ille i det hele tatt, bare utseltt egentlig

Slik så lillegutt ut når han hadde en av barnasykene. Den med feber og så utslett.
Hs sa det var sjelden med så enormt med prikker, men vi klarte det.

Er det veskefylt så er det vannkopper.

ps
legen her vil helst ikke ha vannkopper på venterom og slikt, er ikke bra å ha for fødene og slikt. Han vil ha en tlf slik at barnet får gå rett inn.

har akkurat hatt det her i huset og "desverre" så det ikke slik ut....
hadde tatt en tur for og sjekke det..
lykke til..

gutten vår hadde vannkoppene for noen uker siden og det såg sånn ut som på kroppen,bare han hadde kanskje 50 prikker tilsammen,han lille din var veldig angrepet stakkar[:(]
håper han ikke plages mye av det!!
god bedring[:)]

syns de virket litt for store til å være vannkopper [8|]

Oi så masse da stakkar liten!
Når snuppa hadde vannkopper fik hun først et mildt utslett over hele kroppen sammen med feber,noen dager senere når det var borte fikk hun prikker på magen og underlivet + noen på armene de utviklet seg til værkefyllte blemmer,men hun hadde bare noen prikker da ikke så tett i tett og masse som din stakkars lille,god bedring![:)]

Kan det være elveblest?

ORIGINAL: GuttemammaX2

For å være helt ærlig er jeg naimen ikke sikker... da Sebastian hadde vannkopper var de ikke sånne flak i det hele tatt!! Ville tatt en tur til legen jeg tror jeg, bare for å være sikker!!

samme her..[:)]

Oppdatert....

Oj, stakar liten... Så mye [:o] Vet dessverre ikke hva dette kan være men håper dere finner ut av det snart. God bedring til lillegutten [:)]

Back
Topp