Er dette vannkopper????

*~Trine~*

Gift med forumet

skal dem virkelig se så jævlige ut[&:]
lillesnuppa mi stakk innom entur her i dag.. jeg bare måtte ta bilde... hun er jo helt spedalsk...

Å er ikke det farlig for en liten baby å få???[&o][8|]

ORIGINAL: Teddy81

Ser sånn ut ja... Tror ikke det er farlig for baby, men vet ikke... Vet at jeg og mine to brødre hadde det samtidig, og at vi var i ganske grei form.. Da var yngstemann ganske liten ja! Det blir verre jo eldre man blir med vannkopper!

sign

æ fikk det da æ va 13 eller 14..det va PYTON...hadde dæm overalt..til og med i hmhm...My god d va jævli...bæst å få de som litn ja...

ORIGINAL: katrine_w

æ fikk det da æ va 13 eller 14..det va PYTON...hadde dæm overalt..til og med i hmhm...My god d va jævli...bæst å få de som litn ja...

HAHAHA!!! [:D] Hva er hmhm?? [8|] Og HVORFOR blir du sensurert stadig vekk?? (inne på bildetråden..)

hmhm e den babyen kommer ut av[:D] OMG, æ skjønne ikke koffer bare mine bilda blir slætta..sist æ sporte koffer så sa dæm at det skulle stå kæm som hadde slætta det å koffer...[:'(][:@] 

HAHAHA!!! [:D] Hva er hmhm?? [8|] Og HVORFOR blir du sensurert stadig vekk?? (inne på bildetråden..)

hmhm e den babyen kommer ut av[:D] OMG, æ skjønne ikke koffer bare mine bilda blir slætta..sist æ sporte koffer så sa dæm at det skulle stå kæm som hadde slætta det å koffer...[:'(][:@] 

Sikkert noen som er misunnelig på puppene dine som sletter i vei... [:D]

Garantert[:D]

Ser ut som vannkopper ja..
Dette er ike noe ille for små barn så lenge feberen ikke blir høy og de er i god allmentilstand.

Om feberen kommer over 39 eller allmenntilstanden er dårlig bør en kontakte lege men ikke nødvendig ellers..

kan ikke koppene bli betente? eller infiserte? å det er vel viktig å være nøye med hygienen å sånnt da...
Er bare så bekymra siden hun er hos faen sin ut denne uka[&o]

jeg kan ikke så mye om det, men vet at da storesøsteren min fikk det da jeg var liten, så la de meg i samme seng som meg.
da ble jeg smittet, og så ble jeg ferdig med det. [:D][:D]

var sikkert 4 år eller noe jeg da.[:D]

Da de er så små er det sjelden de blir infiserte siden de ikke får kldd så mye på de og da blir det heller ikke sår..
Hygienen blir som ellers normal hygiene er nok selv om de har vannkopper..

Back
Topp