Er dette vanlig?

_tonjemor_

Andre møte med forumet
Jeg er ca 5 uker på vei, og har INGEN symptomer, bortsett fra uteblitt mens. Kanskje litt trøttere enn vanlig, men det kan også være fordi det er hektisk på jobb for tiden. Når er det normalt å få symptomer?? Kjenner jeg blir engstelig og stressa, og redd for at noe skal være galt

Alt er vel like vanlig, både om man har eller hvilke man har.
Føler meg i skummelt fin form selv, var på denne tiden kvalmen kom sist gang. Men nå er det bare litt trøtthet (men det er jeg ofte uansett), ikke så fysen på søtt som vanlig, og mens-lignende stikninger i magen innimellom. Føler meg ikke mye gravid men prøver å nyte det :)

Det mest vanlige er å ikke ha noen symptomer ;) man bare hører så lite fra de som ikke plages :)

Her har kvalmen kommet! Er 5 + 3 i dag. Misunner dere som ikke kjenner til kvalmen hvertfall, for dette er ikke særlig gøy!

Er 5+0 idag, å de eneste symptomene jeg har er "mensensmerter" og at jeg er trøtt/trenger mer søvn enn vanlig.

Vanlig det tenker jeg. Jeg ble kvalm igår og trøtt er jeg men ellers kjenner jeg ingenting i magen. Mensenmurringer stoppa etter uke 4. Er 5+5 idag.

Med mine forrige kom det meste av symptomene som kastet på meg i uke 7 :depressed: men du kan jo også være av de heldige som slipper lett unna :)

Vet at det er like normalt å ha lite symptomer som mange.. Opplevde at en kollega mistet babyen sin i uke 14 i dag, så tror jeg ble veldig stressa av å ikke føle noen symptomer selv. Tenk om jeg også mister? Å, disse første ukene er slitsomme på flere måter, mange tanker og bekymringer!!

Jeg har heller ingen symptomer.. Er 4+3, av og til litt stikninger sånn som menssmerter, og da er jeg redd for at det ikke skal gå bra... Prøver å slappe av, men det er ikke alltid like lett :p

Her også! Er 6 + 0 i dag og kjenner ikke stort annet enn litt murringer her og der pluss ømme bryst. Venter liksom på den berømte kvalmen og trøttheita..

Di to første gangan æ va gravid gikk d smertefritt. Kjente ingen ting før puppan bei litt øm. 3. gang va æ super kvalm i 12 uke før æ møsta. Denna gangen kjenne æ fint lite. Litt trøtt å slapp, men d e normalt før mæ på høsten.

Back
Topp