Er dette vanlig??

haha off, hadde det nå nettopp og tenkte "shit, er det dette som er kynnere" skikkelig vondt å prøve å tisse lism :P Men jordmor sa at det kom til å skje litt ut i svangerskapet så.. :) 

Det kan jo være en urinveisinfeksjon. Jeg hadde tatt en urinprøve og dratt til legen med en gang. det er ikke bra og gå med en urinveisinfeksjon ubehandlet lenge.

Enig med kosermeg! =)

snart2barnsmor-12 skrev:
UVI har jeg ikke nei:) ingen symtomer eller utslag;) og kynnere er jo igrunn ikke som uvi..

nope, men man kan få kynnere av uvi ! :) Er veldig mange som er grådig plaget med kynnere også viser det seg at det er uvi, uten symptomber.. Noe som er veldig vanlig hos gravide.. Er også mange som ikke får utslag før de er sendt på dyrking! =/

Live2Learn skrev:

snart2barnsmor-12 skrev:
UVI har jeg ikke nei:) ingen symtomer eller utslag;) og kynnere er jo igrunn ikke som uvi..

nope, men man kan få kynnere av uvi ! :) Er veldig mange som er grådig plaget med kynnere også viser det seg at det er uvi, uten symptomber.. Noe som er veldig vanlig hos gravide.. Er også mange som ikke får utslag før de er sendt på dyrking! =/

Hvorfor ingen utslag når det er "kriterier" for å sende dyrkning? Bare spør jeg assa.. Er utdannet å vært på masse kurs om uvi og aldri hørt det før:)

Mine hyppige kynnere viste seg å være pga uvi, eller irritert blære. Men har du ikke utslag på stix er det Jo ingen uvi :-) jeg hadde 2 pluss på leu. Det viste seg å være gbs sist. Jeg hadde ingen symptomer, men flaks det ble oppdaget før fødsel.

Stixen kan se bra ut på tross av at det kanskje er gbs. Ville sendt inn til dyrkning da gbs har litt atypiske symptomer.

Hvordan kjennes egentlig kynnere? Dersom det går an å forklare :p Og fra når i svangerskapet kan de komme? =)

snart2barnsmor-12 skrev:

Live2Learn skrev:

snart2barnsmor-12 skrev:

Hvorfor ingen utslag når det er "kriterier" for å sende dyrkning? Bare spør jeg assa.. Er utdannet å vært på masse kurs om uvi og aldri hørt det før:)

Akkurat det vet jeg ikke! ;) hehe.. men jeg har lest mye om sånt her på babyverden disse 5 årene jeg har vært her! :P (huffoghuff) Venninnen min hadde diabetes og begynnende forgiftning, men det fant de ikke ut før etter babyen var født fordi det slo ikke ut på urinen! :/ 

Back
Topp