snart3barnsmor16
Gift med forumet
Hver gang jeg tisser får jeg skikkelig kynner.. Så det bare kommer dråper.. Ubehagelig:p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UVI har jeg ikke nei:) ingen symtomer eller utslag;) og kynnere er jo igrunn ikke som uvi..snart2barnsmor-12 skrev:
Live2Learn skrev:
UVI har jeg ikke nei:) ingen symtomer eller utslag;) og kynnere er jo igrunn ikke som uvi..snart2barnsmor-12 skrev:
nope, men man kan få kynnere av uvi ! :) Er veldig mange som er grådig plaget med kynnere også viser det seg at det er uvi, uten symptomber.. Noe som er veldig vanlig hos gravide.. Er også mange som ikke får utslag før de er sendt på dyrking! =/
snart2barnsmor-12 skrev:
Live2Learn skrev:
nope, men man kan få kynnere av uvi ! :) Er veldig mange som er grådig plaget med kynnere også viser det seg at det er uvi, uten symptomber.. Noe som er veldig vanlig hos gravide.. Er også mange som ikke får utslag før de er sendt på dyrking! =/
Hvorfor ingen utslag når det er "kriterier" for å sende dyrkning? Bare spør jeg assa.. Er utdannet å vært på masse kurs om uvi og aldri hørt det før:)