Er dette vanlig? Ang. nattamming

snute

Glad i forumet
Min jente som straks er 3 mnd har i lenger tid sovnet mellom 21 og 22 om kvelden stort sett og sovet sånn i 5-6 timer før hun vil ha mat igjen. De siste dagene har hun imidlertid våknet allerede etter 3 timer, flere som har opplevd det samme? 

Jenta mi har pleid å sove fra kl. 17 til 02, men i det siste har hun våknet i 23 tiden. Hun få mme. Hun er 3 måneder korrigert alder (hun ble født litt for tidlig). Hun har hatt en sånn periode før også, men det gikkfort over. De har vel bare noen perioder der de vokser mer og trenger litt ekstra mat kan jeg tenke meg.

HUn begynner å bli større og skal nok ha mere mat. øker til og med på natta. jeg opplevde akkurat det samme. De to siste ukene er ikke forutsigbare i det hele tatt. Den ene natta skal hun ha mat hver  3 time, og den andre ette 8 timer. plutselig begynt å bæsje på natta.. 

er det samme her også....har nesten sovet 5-6 timer i mage uker og plutselig ville han ha mat igjen vær 2-3 time på natta. Har hatt sikkelige økedøgn i nesten 3 døgn, men er bedre nå. Men det kan  forsatt være veldig ulikt fra kveld til kveld.

Back
Topp