Er dette tulle mail eller har jeg vunnet?

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Fikk denne nettopp:

Hei Linn,

Du er vinner av førstepremien til konkurransen du deltok på Kjendis.no sin facebook side.

Du har vunnet en Disney dvd klassiker boks og en stor Baloo bamse.

Hvilken adresse skal dette sendes til? Vi må sende dette med bud, da bamsen en relativt stor.

Vennlig hilsen

*fjerna*

Må legge til at jeg mener å huske jeg meldte meg på en slik konkurranse...

Virker seriøs nok den, og i hvert fall hvis du har deltatt i den konkurransen, og det var premien? De spør jo bare etter adressen din, ikke kontonr, personnr osv, så ja, jeg ville nok stolt på den! I hvert fall så lenge avsender adressen også er en seriøs epostadresse?

Grattis!

Amorosa skrev:
Virker seriøs nok den, og i hvert fall hvis du har deltatt i den konkurransen, og det var premien? De spør jo bare etter adressen din, ikke kontonr, personnr osv, så ja, jeg ville nok stolt på den! I hvert fall så lenge avsender adressen også er en seriøs epostadresse?

Grattis!

ja det står ett tlf nr under også.. så kan jo virke ekte... da stoler jeg på de og sender adressen min så håper jeg det er sant
Koselig om vi faktisk har vunnet da , vi vinner jo aldri noe

Søkte forresten på navnet til hun dama, og virker som hun jobber i annonseseksjonen i Dagbladet. Er jo faktisk noen sånne mail om at man har vunnet som er ekte!

Amorosa skrev:
Søkte forresten på navnet til hun dama, og virker som hun jobber i annonseseksjonen i Dagbladet. Er jo faktisk noen sånne mail om at man har vunnet som er ekte!

Jeg tok sjangsen og ringte det nr som sto.. og hun bekrefta at vi hadde vunnet
Så koselig.. da blir småtten glad

Trone skrev:
Er nysgjerrig på den store bamsen jeg, he he!!! :p

Lyst å legge ut bilde når premien kommer? :) 

Hehe det er jeg også
Skal legge ut bilde når det kommer ja

Trone skrev:
Nå vet jeg ikke om du har lagt ut bilde av minien din, men det hadde jo vært gøy med bilde av de to sammen, hi hi hi !!!! :D 

Det skal jeg nok fikse emoticon
Blir spennende å se om den faktisk er stoooor eller om den bare er for stor for en postkasse

Ja, blir spennendes å se! :) 

Men uansett, en premie er en premie da! :D Men syntes også hun har lagt litt forhåpninger når hun skrev den var stor :p Hi hi!!

Trone skrev:
Ja, blir spennendes å se! :) 

Men uansett, en premie er en premie da! :D Men syntes også hun har lagt litt forhåpninger når hun skrev den var stor :p Hi hi!!

Hehe ja er jo kjempe fornøyd uansett str på bamsen...hehe... men ja får litt forhåpninger om en veldig stor en når hun skrev det slik

Back
Topp