Er dette teit?

Sweetbabyblue

Forumet er livet
Snuppa mi lukter så godt når jeg henter henne i bhg, svak duft av en sinnsykt god parfyme som en av de ansatte bruker...
Vet ikke hvem av de som bruker den men har lyst å spørre om jeg kan få lukte på dem så de kan gi meg merket[8D]
hahaha

hahahaha!! jeg hadde LETT spurt dem[:)]

men så er jeg sånn som kan stoppe folk på butikken å spørre dem hva dem bruker og da[8D]

spør i vei! [:)]

sånn var det her sønnen min lukta altid godt når vi var i familie selskap så jeg måtte spørre om og lukte på alle haaha men nå fikk jeg jo vite det og fikk kjøpt meg parfymen da [:)]

hadde gjort det i bhg å

Jeg jobber på gullsmed og jeg spurte en kunde igår om hvor hun hadde kjøpt smykket sitt.... [:o] Og jeg visste det var fake, men likevel.... Det var jo sååå fiiiint!

Haha, bare spør du. Tenker at hun blir smigret jeg[:)]

Tror nok bare hun blir smigret! Du får ta deg en snifferunde for å finne ut hvem det er[:D]

Hm.. Det er jo bare å spørre. Men jeg VEIT at ansatte ikke har lov til å jobbe med parfyme.. ( Pgra alergi )

Hehe er så feig jeg så tør vel ikke, man kanskje jeg skal sende sambo på en snifferunde [8D]

ORIGINAL: *Idapjus*

Hm.. Det er jo bare å spørre. Men jeg VEIT at ansatte ikke har lov til å jobbe med parfyme.. ( Pgra alergi )

[8|] vi hadde ingen restriksjoner på det der jeg jobbet.. så rart at du vet det[8D]

ORIGINAL: * supermeg*

ORIGINAL: *Idapjus*

[8|] vi hadde ingen restriksjoner på det der jeg jobbet.. så rart at du vet det[8D]

Ikke dær vi jobbe heiller[;)]

Back
Topp