Er dette symptomer?

Frøken S

Elsker forumet
Jeg plages med en del saker og ting, som jeg ikke vet skyldes graviditeten, eller om jeg bare har blitt rar![8D]
Jeg er klossete, distré, glemsk og slepphendt..
En skikkelig klodrian har jeg blitt!
Er det vanlig når man er gravid?

Leste om det i bladet Gravid nettopp, glemsk og distré blir veldig mange gravide i alle fall... Merker selv at konsentrasjonen ikke er på topp.. Jeg er ganske distré til vanlig da [8D]

ORIGINAL: mariak

Leste om det i bladet Gravid nettopp, glemsk og distré blir veldig mange gravide i alle fall... Merker selv at konsentrasjonen ikke er på topp.. Jeg er ganske distré til vanlig da [8D]

Ja du, når du sier det! Det bladet har jo jeg og.. Der ser du, glemsk[:-]
Jeg pleier aldri å være distrè, har alltid full kontroll, så det er litt uvant for meg[:D]

Jeg tør ikke kjøpe det bladet!!!
Jeg jobber jo selv i matbutikk, så der er det ikke aktuelt å kjøpe det, og jeg kjenner altfor mange i de forskjellige butikkene her i byen, så jeg tør ikke kjøpe det her i byen tror jeg[8D][8D] Og det nummeret som er ute nå har jeg virkelig lyst på[8D]

ORIGINAL: maltesers

Jeg tør ikke kjøpe det bladet!!!
Jeg jobber jo selv i matbutikk, så der er det ikke aktuelt å kjøpe det, og jeg kjenner altfor mange i de forskjellige butikkene her i byen, så jeg tør ikke kjøpe det her i byen tror jeg[8D][8D] Og det nummeret som er ute nå har jeg virkelig lyst på[8D]

Jeg har lest ferdig mitt, så du kan godt å få det[:D]

Takk[:D] Du er snill[8D][8D]

Jeg er sånn delvis seriøs, jeg kan godt sende det til deg![:D][8D]

ORIGINAL: Frøken S

Hehe, jeg skal alltids få kjøpt det[8D] Tror jeg[8D]

ORIGINAL: Frøken S

Hehe, jeg skal alltids få kjøpt det[8D] Tror jeg[8D]
'

Haha, okei[8D] Jeg hadde flaks, og var "tilfeldigvis" i Oslo når jeg kjøpte det, og DER kjenner jeg ingen!![8D]
Jobber i matbutikk selv, så ser problemstillinga di[;)]

ohohoh....så kjekt dere minte meg på bladet gravid, synes det er så moro å lese, gjør liksom ventetiden bare liiiitt korterre...hihi !

Mye rare symptomer, så kan vel hende, jeg husker jeg ble skikkelig klønette av meg, og rota veldig. Sier feil ting å sånt, som i ste...snakka om en bil, og den kosta jo 1 million 500 tusen....eh...nei den kosta 150.000 kr. Og i går var det snakk om en sykemelding, som gikk til 1 januar....nei det var terminen det, den gikk jo til 1 juni...hihi

håper i allfall det er symptomer på gravidiet..ellers så har det rabla helt for meg.. har blitt kjempedistree og husker ingen ting.. [8|]

Det er i alle fall slik jeg har blitt, så jeg håper da virkelig at det er på grunn av graviditeten og ikke av at hjernen svikter meg [;)][;)][;)]

Godt å høre at det er flere[:D][:D]

jeg føler meg kjempedom om dagen ja:P
Forstår av og til ikke hva folk sier til meg osv..

ORIGINAL: TrineR

jeg føler meg kjempedom om dagen ja:P
Forstår av og til ikke hva folk sier til meg osv..

Hehehe[;)] Velkommen til klubben!

Back
Topp