Er dette starten på noe???

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Siden kl.12 på dagen i dag, har jeg hatt smerter i magen og ryggen, skikkelige "mensensmerter", pluss at jeg tror det kom litt vann (om det ikke bare var utflod da..), jeg var ihvertfall helt våt i både trusen og i buksen... Lurer litt på om det har tatt seg litt opp også.. får se utover kvelden. HÅPER DET!!!
Kryss alt dere har, damer ;)

Siden kl.12 på dagen i dag, har jeg hatt smerter i magen og ryggen, skikkelige "mensensmerter", pluss at jeg tror det kom litt vann (om det ikke bare var utflod da..), jeg var ihvertfall helt våt i både trusen og i buksen... Lurer litt på om det har tatt seg litt opp også.. får se utover kvelden. HÅPER DET!!!
Kryss alt dere har, damer ;)
Så spennende! Håper det er på gang for deg :D lykke til <3

Lykke til hvis det er i gang! Krysser fingrene for deg!

Ja, spennende! Let us know :D

Har hatt det slik i flere uker,men håper for din del at det tar seg fort opp...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Spennende, kan jo høres ut som om noe er på gang:-) Krysser fingrene for deg, og lykke til hvis det er noe på gang:-)

Så spennende da :) Krysser fingrene for att det snart er fødsel på gang :)

Håper det blir alvor utover kvelden, jeg har gått sånn en stund nå og det er bare slitsomt! Krysser fingre og tær for deg!

Så morsomt! Sniker fra oktober ;) prøv å legg deg litt nedpå tilfelle du skal være våken i hele natt :D krysser fingrer for deg da :)

De kommer og går, og det er ganske ømt mellom øktene. Men blir lissom ikke helt værre, veldig mye værre..

Er vel bare de irriterende maseriene :(

Back
Topp