Er dette som kalles masrie?? *bilde*

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
2B42FB4A-8A78-44EE-A6F7-CF7F71D7A2B1.png Var å fikk tøyd litt innvendig idag! Og satt nåler. Hadde 2 cm ytterst og hun tøyde til 4cm innerst. Kjente også på babyens hode. Da jeg gikk fra timen begynte det gjøre vondt, og det har vedvart uansett hva jeg gjør. Nå skal jeg prøve en dusj.
Aldri hatt maserier før, så jeg vet rett og slett ikke. Er vondt i allefall!
Blødde en del etter timen og blør enda.
40+6 idag :)
 
Har du vondt på alle riene? Jm ba meg ringe føden om de var vonde slik at man må holde seg i kjøkkenbenken typ.. [emoji28] og hvis det kommer 3 stk på 10 min. Ser jo ut som de kommer hyppig?
 
Ja, har vondt på alle. Og værst på toppene. Det er jo bra, men tenker om det bare er tull pga akupunktur og tøying. Hadde jeg ikke gjort noen av delene hadde jeg trodd det var orntlige rier :)
 
Jeg vil kanskje tro dette er rier [emoji1] du for fortsette å ta tiden på de. Og så finner du ut om det fortsetter eller dabber av. Dette blir spennende [emoji1]
 
Jeg syntes også dette hørtes ut som rier. Er jo ganske hyppig og regelmessig. Så spennende! :D
 
Eneste er at de kanskje varer litt lenge til å være ordentlige rier? Kan kanskje være greit med en telefon til føden og spørre? Iallefall om det ikke hjelper /gir seg med en dusj og du ikke får hvilt...
 
Eneste er at de kanskje varer litt lenge til å være ordentlige rier? Kan kanskje være greit med en telefon til føden og spørre? Iallefall om det ikke hjelper /gir seg med en dusj og du ikke får hvilt...

Ja, Kansje. Får se det Ann litt. Ble ikke bedre av dusj og de kom like regelmessig i dusjen. :)
 
Ring føden, forklar hvordan du har det, spør om råd! De vet hva de driver med ;)
Jeg mistenkte at jeg bare hadde tøyserier i går, men jammen ble det fødsel i natt! Ringte føden tre ganger i løpet av kvelden, og fikk gode tilbakemeldinger på at jeg ringte.
 
Ringte føden og takk og lov for det! Lille er stresset og jeg har feber så de mistenker infeksjon hos oss begge. Så nå blir det sykehus :(
 
Ringte føden og takk og lov for det! Lille er stresset og jeg har feber så de mistenker infeksjon hos oss begge. Så nå blir det sykehus :(

Dette var jeg borti selv for 3 uker siden :-( lå på isolat i 4 døgn med feber på 39 - 40 :-( fryktelig smertefullt ) og febern fikk igang kraftige kynnere og modning! Hadde 2cm åpning etter den feberrunden! Lykketil og tagodt varepå deg selv og baby!
 
Godt du ringte dem! Masse god bedring og lykke til :)
 
Ringte føden og takk og lov for det! Lille er stresset og jeg har feber så de mistenker infeksjon hos oss begge. Så nå blir det sykehus :(
Så bra at du ringte! Masse lykke til og god bedring! Dette klarer du [emoji6]
 
Back
Topp