Er dette riktige veer tro

Chakka

Forelsket i forumet
Klokka nærmer seg 23 søndag kveld, og jeg har så vondt i ryggen og magen nå.
Magen blir kjempehard og det verker i ryggen som om jeg skulle ha de værste mens smerter.
Det er også rimelig ømt nederst ved skammbenet.
Det kommer og går, men tar omtrent 15 min mellom, noen ganger oftere.
Jeg skal jo helt fra Tynset til Tr.heim for å føde, så jeg bør jo dra før det blir for vondt også, men er så i tvil.
Ringer vel snart føden for å høre tenker jeg.
Nå er jeg spent nå kan dere tro.
Jeg håper virkelig ikke jeg sovner i natt igjen med at det bare avtar med smerter, nå er jeg klar for fødsel. Kjempeklar!![;)]

Det kan høres ut som om du er i gang. Du får se om det tar seg opp neste timen. Lykke til, dette blir spennende!

Sitter nå her, er helt hekta på pc`n, tror liksom det er smertelindring også vet du. "ler"
Er ikke lett å legger seg heller, det er noe som skjer med meg og jeg er så spent.
Blir liksom helt lys våken jeg.
Måtte det bare fortsette

Spennede da [:D]! Lykke til om det skjer noe!
Er missunnelig ja.. Kunne gått tenkte meg at det skjedde noe snart jeg å [;)].
Du får holde oss oppdatert!

*Adelin er ventet 7.mars*

ORIGINAL: Chakka

Jeg logger av nå, så for vi se da om jeg blir med på opprop imorgen.

hihi, kanskje vi havner på samme avdeling? [:D]
Blir vel så jeg havner der iløpet av natta eller morgendagen jeg også..

oj, oj! Ønsker dere lykke til, jenter! Håper dere begge har det fint og at fødselen går fint!

Krysser fingrene for dere!

klem, M

SNUFS...
Er fortsatt hjemme gitt, har de samme smertene i rygg og bekken ennå, men det blir liksom ikke skikkelige rier.
Har prøvd det meste nå, men uten hell.
Sovenet og det godt også i tre tiden inatt, men våknet som sakt likedan i dag.

Ringte du til sykehuset? hva sa de der?  Jeg har hatt kynnere i snart ei uke. Og de gir seg aldri. Er vondt og skikkelig slitsomt. Det høres jo ikke ut som om du har kynnere? 

Jada jeg ringte sykehuset, men de sa at jeg skulle ha VEELIIIIG vond før jeg kom, eller vannet hadde gått.
Har jo vært der tre ganger allerede jeg da, men det er forde jeg har vært usikker [&o]
Er nå fortsatt her, og har de samme smertene.
De vil liksom ikke ta av helt......hva skal jeg gjøre?
Skal jo helt til Tr.heim for å føde også, så vil jo komme dit til rett tid liksom, men de vet vel hva de snakker om de på føden.
Har over to timer i bil før vi er i Tr.heim.

nå har jeg aldri født før, men når vannet går så trodde jeg kanskje man hadde litt dårlig tid jeg?? tenkte hvis du har lang vei til sykehuset??? jeg har heldigvis ikke lange veien. men du får ha lykke til uansett[:D] ut kommer h*n uansett

Heller for mange turer til sykehuset enn for få..... hehe.  Men kan du ikke kontakte jordmora di hvis hun er i nærheten? da forteller hun deg sikkert hva du burde gjøre.

jeg hadde det på samme viset. I neste to døgn. Gikk og ikke skjønte hva som egentlig skjedde, er det i gang eller ikke? Men så plutselig ble det så vondt at jeg ikke klarte å gjøre noe annet enn å konsentrere meg om riene. Da skjønte jeg at det var i gang...

hvordan går d?[8|]

[:D][:D]kansje noe er på gang nå??[:D][:D]

Krysser fingrene for at chakka er i fødsel eller at hun allerede kanskje er blitt mamma. [:D][:D]

Sitter nesten med tårer i øynene jeg her jeg leser hva dere skriver.
Tusen takk til alle som støtter meg.
Varpå føden igjen igår, og da var mormunn helt flatet ut og jeg var "moden" og klar for å gå i fødsel sa jordmor.
Men det blir ikke mer rier, de blir ikke harde.
Vet at gutten er stor og jeg gruer meg jeg nå.
Fra ei som fortsatt er hjemme SNUFS

Da er det bare å holde ut, Chakka! Det kommer sikkert skikkelige rier snart. Og jeg tror nok fødselen går fint selv om du vet at babyen er stor!

Lykke til!
KLem, M

Huff, lykke til, dette går nok greit...får jo trent dere på og kjøre tynset tr heim hvertfall....
snart bebbis

Hei       hahahahah
Jeg drar ikke til Tr.heim hver gang jeg er hos jordmor på sykehuset da.
Dere trodde ikke det? hahah
Nei det er jeg ikke altså, ....[:D] da bare drar jeg innom her på sykehuset, men jeg blir sendt til byen for å føde.
Men som dere ser er jeg fortsatt hjemme.
Klemmer til alle her inne fra meg.
Glad i dere

Back
Topp