Er dette reklamasjonsgrunn?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg kjøpte 2 saueskinnstepper hos Skeidar for å ha i sofaen min.

Problemet er at skinnet under loer så fælt.. at hele sofaen min under skinnet er blitt helt hvitnuppete.. må bruke barberhøvel for å få det bort.. Så nå gidder jeg ikke å ha det i sofaen min lengre.. for den blir jo så stygg...

Er litt usikker. Men det kan jo høres ut som du kan prøve deg på en at varen er mangelfull. Ta med deg skinnene og prat med dem. Hør etter hva de synes. Verste som kan skje er at de ikke syns du har noe å klage på. Da får du ta kontakt med forbrukerrådet å høre. Jeg har 5-6 skinn fra IKEA. Da med kort bust. De loer ikke på noen sider. Har et langhåra til langt høyere pris også, og det loer heller ikke. De fra IKEA har jeg benyttet i sengene til mine barn. Ville ikke tillatt mye loin der før det hadde blitt kastet.

jeg vet ikke... men skjønner jo at det er kjempe irriterende.. men har man ikke rett på å heve kjøpe uansett i et kort tidsrom etter kjøpet??

shorty86 skrev:
jeg vet ikke... men skjønner jo at det er kjempe irriterende.. men har man ikke rett på å heve kjøpe uansett i et kort tidsrom etter kjøpet??

Nei, man har ikke rett på å heve kjøpet i en kort periode.

Til HI: Det er ikke noe verre enn å prøve å klage? :)

Takk for svar ;)

De loer ikke på selve saueskinnet.. men på det hvite skinnet under... det som hårene er festet på lissom...

Synes det er veldig dårlig i så tilfelle.. kjenner jo mange som har saueskinn i sofaen sin.. også på mørke stoffsofaer.. de opplever ikke det samme.... Men hos meg så blir det helt hvitt nuppete i sofaen min.. som kun går av når jeg bruker barberhøvel forsiktig.. også støvsuger over det igjen..

Back
Topp