Er dette rasistisk?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg kom til å tenke på en ting, da jeg var tenåring var det en artist som kalte seg Dr.Bombay som var veldig populær. Han var vel egentlig en svenske, som kledde seg opp som en mann fra India og sang relativt harselerende sanger. Dere som ikke husker eller vet, kan sjekke han på Youtube. 

Tror dere han ville blitt tolket rasistisk om han kom med det samme i dag?

(Jeg har ikke stereo i bilen, og med 10 mil t/r jobb, får jeg mye tid å tenke :-P) 

Helt sikkert! Vi blir vel snart hetset for at vi driter brunt også.

Nei,hadde ikke tenkt videre over det nei..
Og syns heller ikke det er rasistisk..
Han etterligner en inder,ser ikke på det som rasistisk.

Helt sikkertuff haha, men jeg mener man må få ha det litt gøy før noen roper "ulv" med en gang og det gjelder alt!!

Lissyjane skrev:

HAHAHHAHAHAemoticon

Frk.VilliTrusa skrev:

Lissyjane skrev:

HAHAHHAHAHAemoticon

emoticon 

søteste skrev:
Ja antageligvis, det meste er vel rasistisk i dag?

Nei, det synes jeg ikke.. 

Men sett på en av sangene hans, se og lytt på youtube. Ikke bare sånn "alt er rasistisk i dag", men jeg er faktisk litt seriøs.. Prøver... 

Hahaha, kunne virkelig ikke huske at han var så støgg 
Tror egentlig ikke den ville blitt tatt for å være rasistisk, men tror "musikken" hadde solgt dårligere nå enn den gjorde da den kom ut for over 10 år siden....
Han har forøvrig gitt ut cder i 2006 og 2007 under artistnavnet Carlito (liksom meksikaner), men har vi hørt om dem? i allefall ikke jeg :p

bare for å være litt fordomsfull andre veien: er ikke særlig overrasket over at det er en som heter Jonny som var mannen bak dr. Bombay *kneggknegg*

Back
Topp