Er dette over streken?

Er enig med deg, er ikke særlig behagelig å gå i et hus der alle røyker rundt deg, det er kjempe skadelig. Rapp i kjeften som jeg er hadde jeg nok sagt det til de, men det er jo foskjellig fra person til person. Vaske klærne hennes er jo bare å gjøre henne en tjeneste, så hun slipper å gå å lukte røyk.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: hissigproppen

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: hissigproppen

På en måte over streken, og om det ikke harnoen hensikt så ser jeg ikke poenget...

Ville det ikke vært bedre å f.eks si at "Hanne" har fått så fæle symptomer på "fyll inn det som passer relatert til røyking" og du lurer på om de har sjekket det.

Jeg vet ikke egentlig altså, men å preke for døve ører og kanskje vanskeliggjøre (?) vennskapet til barna syns jeg blir feil.

Som sagt, jeg skal ikke preke. Syns egentlig det er nok at jeg har sagt mn mening en gang. Faren hennes er en veldig god venn av mannen, og jeg vet at jeg ikke trenger å være redd for vennskapet deres eller vennskapet mellom ungene. Han tåler såpass. Om han blir så fornøyd der og da er jo en annen sak. [8D]
Vel om vennskapet tåler det så hadde jeg sagt fra om symptomene relatert til passiv røyking. Lukten er jo et mindre problem sånn sett, men de legger kanskje ikke merke til at hun er dårlig..

Hva slags symptomer dreier det seg om? Hoste, pustevansker?

Jeg har sagt fra m symptomene og det.. Men er jo ingen vits å mase heller..
Da er det jo håpløst nærmest. Trist i grunn!! Jeg er vokst opp med storrøyking inne i huset og i bil og alt.
Det er fælt å tenke på hvor mye dritt jeg har fått i meg uten å kunne gjøre noe med det selv.
Håper de tar til vettet

Back
Topp