Er dette normalt?

Stakkars Mina:(
Jeg hadde nok kontakta lege om det ikke hadde gitt seg med så mange bleier ila en dag!
De tennene er virkelig noe her for noen av de små og få, også 4 på èn og samma gang:o Emmeth og pleier og få 2 eller 4 tenner på èn gang og det er ett sant mareritt hver gang!

Stakkars Mina:(
Jeg hadde nok kontakta lege om det ikke hadde gitt seg med så mange bleier ila en dag!
De tennene er virkelig noe her for noen av de små og få, også 4 på èn og samma gang:o Emmeth og pleier og få 2 eller 4 tenner på èn gang og det er ett sant mareritt hver gang!
Hun har kun hatt 3 bleier idag,så det virker som om d går veien :-)

Ja,tenner er fryktelig slitsomt altså.. men,da blir de fort ferdige da :cool::cool:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Kan man bruk vanele canesten te små jeintn? Salva altså? Fie bruk av og tell og va litt rød, men går over vis eg smør med aselli sårsalva. Kansje eg ska prøv canesten vis ho bi mysje plaga, ho bruk å ska slit i "sjura" (som vi kall tissemusa her i korgen :-P )

<3 Fie Elise <3

Kan man bruk vanele canesten te små jeintn? Salva altså? Fie bruk av og tell og va litt rød, men går over vis eg smør med aselli sårsalva. Kansje eg ska prøv canesten vis ho bi mysje plaga, ho bruk å ska slit i "sjura" (som vi kall tissemusa her i korgen :-P )

<3 Fie Elise <3
Jepp. Det funker som bare det :-) nå er hun helt fin igjen :-) :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Jepp. Det funker som bare det :) nå er hun helt fin igjen :) :):)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Det ska eg åg prøv viss ikje den salva eg bruk på ho no funger…ho va vørte meir rød i dag :/ så ho ha gådd eg god del naken i dag :P og smørt godt etter bading :) sats på at det jær susn :)

Back
Topp