Er dette normalt?

Maggie1

Flørter med forumet
Jeg har siden igår kl 17.00 følt et rart ubehag i kroppen. Det er som om kroppen er i ubalanse (skjelvinger på innsiden). Føles som om jeg ikke har spist på 7 timer. Men jeg får i meg nok mat. Noen som kjenner seg igjen, evt. vet hva det kan være? Fikk sjekka blodtrykket mitt på jobb idag og det er fint, pulsen er på 77, min ikke-gravid puls er 60, så den er vel heller ikke for unormal siden jeg er gravid.

Hmm.. Jeg har de ofte slik, men da er de som regel blodsukkeret som ikke er helt bra så da hjelper de ofte med noe søtt! Men har følt det litt sånn endel kvelder nå i graviditeten uten å vite hvorfor.. Kan våkne modt på natten å føle dette ubehaget :/ er litt ekkelt!

Nei ingen kaldsvetting, men rart at jeg ikke får det bort. Det hjelper ikke med mat, jeg har også prøvd søtt (spiste sjokolade igår). Men jeg er enig det virker som det er blodsukkeret. Skjønner ikke hva annet det kan være...

Høres ut som blodsukkeret, jeg får det også av og til. For meg er det eneste som hjelper å sitte seg ned og når jeg er bedre spiser jeg en banan :-)

Ok takk, muligens det er kabohydratene i bananen som funker så bra for dere. Jeg skal teste det ut! :)

Jeg har siden igår kl 17.00 følt et rart ubehag i kroppen. Det er som om kroppen er i ubalanse (skjelvinger på innsiden). Føles som om jeg ikke har spist på 7 timer. Men jeg får i meg nok mat. Noen som kjenner seg igjen, evt. vet hva det kan være? Fikk sjekka blodtrykket mitt på jobb idag og det er fint, pulsen er på 77, min ikke-gravid puls er 60, så den er vel heller ikke for unormal siden jeg er gravid.
Hvordan går det?

Det har gått over heldigvis! :) :)

Back
Topp