er dette normalt?????

ninamerete

Flørter med forumet
jeg er i dag 9 uker og 5 dager på vei,og det jeg lurer på er.
jeg har slitet endel med kvalme og ikke fått i meg så mye mat,men fra den dagen jeg rundet 9 uker,ble kvamen betraktelig mindre,vært litt små uggen men bare kastet opp en gang siden da og det var på lørdag,puppene har heller ikke blitt større,og jeg merker nesten ingen ting i dem heller,ser bare blodårer...er dette normalt å plutselig miste mesteparten av alle symptomene på en gang,har ikke legetime før neste uke,så tenkte å spørre litt her først..

ninamerete skrev:
jeg er i dag 9 uker og 5 dager på vei,og det jeg lurer på er.
jeg har slitet endel med kvalme og ikke fått i meg så mye mat,men fra den dagen jeg rundet 9 uker,ble kvamen betraktelig mindre,vært litt små uggen men bare kastet opp en gang siden da og det var på lørdag,puppene har heller ikke blitt større,og jeg merker nesten ingen ting i dem heller,ser bare blodårer...er dette normalt å plutselig miste mesteparten av alle symptomene på en gang,har ikke legetime før neste uke,så tenkte å spørre litt her først..

Ja dette er normalt, i følge BV, og den til mor/til far boken jeg fikk med gynekologen min etter UL:) Jeg er selv i uke 9+5, og var mye mindre kvalm i begynnelsen av uke 9, og sa senest i går til mannen min at i uke 9 kan man miste kvalmen, og andre symptomer, sånn man nesten glemmer at man faktsik er gravid! hehe.. 
Men det skulle ikke jeg sagt, for i dag er jeg KVALM, og er selvfølgelig på jobb etter 1,5 uke fri! typisk! 
Slapp av! dette går så bra!:) nyt tiden og kos deg uten symptomene enn så lenge!:) Puppene mine vokser ikke noe særlig nå de heller, men de har blitt rundere og mer blodårer som hos dine:) 

Back
Topp