Er dette normalt??

Jadda26

Elsker forumet
Når jeg får sånne kraftige menssmerter, så kjennes det ut som blodtrykket synker til de grader... eller kjennes ut som jeg blir tung i brystet.. Vanskelig å forklare.. Som ett trykk på brystet...[8|] Noen som vet eller har det samme??

Vææh! Hørtes skummelt ut...
Aldri opplevd det selv, så jeg ville nok fått hetta og ringt jordmor med en gang.
Kanskje du også skulle ta en telefon, før hun tar påskeferie?

det hørtes ikke behagelig ut.. ta en tlf til jordmor du for å være på den sikre siden :-)

ORIGINAL: iris25

det hørtes ikke behagelig ut.. ta en tlf til jordmor du for å være på den sikre siden :-)

Signerer denne![;)] Ring heller en gang for mye enn for lite, det kan være ubehagelig å gå sånn gjennom påsken, og det blir nok ikke bedre hvis du går sånn rundt å lurer[;)]

takker for svar..ja tror kanskje en tlf til jm ikke hadde vært noe særlig dum ide nei

ORIGINAL: majea

ORIGINAL: iris25

Signerer denne![;)] Ring heller en gang for mye enn for lite, det kan være ubehagelig å gå sånn gjennom påsken, og det blir nok ikke bedre hvis du går sånn rundt å lurer[;)]

signere majea[:)]

Back
Topp