Er dette normalt? Litt ekkelt...

Latterfrosken

Forumet er livet
Jeg begynte på Cerazette minipillen den 28 februar... Og den første blødningen var helt normal.. litt lenger enn vanlig mens, men den ga seg etter ca 8 dager...

Begynte å blø igjen forrige søndag, vanlig mensblødning... Men på torsdag så begynte jeg med ekstreme kraftige blødninger.
Må opp om nettene og skifte og "tømme" meg for blod.
Og det har bare fortsatt... i dag også blør jeg ekstremt mye, og det er ganske store "koagler" som kommer også... har jo alltid hatt det før når jeg har hatt mensen, men er det normalt å blø såååå mange dager med så kraftig blødning? Det avtar jo ikke i det hele tatt...

Hvor lenge skal jeg la det gå før jeg evt kontakte lege?
Og noen som har opplevd det samme??

Takk for svar[:)]

Jeg hadde det sånn, men brukte ikke cerazette da. Dro til legen etter 2 uker og fikk piller som stoppet blødningene. 

Den pillen der kunne jeg ikke gå på.. Blødde i ett sett:-( dritt pille for min del..

ORIGINAL: fruktbar

Jeg hadde det sånn, men brukte ikke cerazette da. Dro til legen etter 2 uker og fikk piller som stoppet blødningene. 

Har prøvd sånne piller før, men kan ikke gå på de da jeg ikke tåler hormonene som er tilsatt[&o]

ORIGINAL: Trultan

Den pillen der kunne jeg ikke gå på.. Blødde i ett sett:-( dritt pille for min del..

Slutta du og blø med en gang du slutta?? Bare kutte ut i dag da kanskje, og ringe legen i morgen for nye piller...

ORIGINAL: Lissyjane

Legen min sa at de første seks månedene kunne man blø slik som det der[&:] Hadde ikke holdt ut i seks måneder.

Sant nok... Hadde den periode fra januar 09- juni 2010 hvor jeg blødde HVER dag... de fant ikke ut av hva det var... hadde opphold en sjelden gang på et par dager... men er kjemperedd for at det skal bli sånn igjen. Men disse blødningene var ikke sååå kraftig!

Samme her. Gikk på den i et par mnd, blødde MASSE hele tiden. Måtte til legen for å få en annen type.

Ja jeg slutta å blø når jeg slutta på dem. Aldri mer... Sambo fikk bare holde seg borte til jeg var ferdig å amme[8D]
ORIGINAL: Latterfrosken

Slutta du og blø med en gang du slutta?? Bare kutte ut i dag da kanskje, og ringe legen i morgen for nye piller...

ORIGINAL: flubber

Samme her. Gikk på den i et par mnd, blødde MASSE hele tiden. Måtte til legen for å få en annen type.

Men slutter det å blø når man slutter? Hvis jeg slutter i dag f.eks? Slutter jeg å blø i løpet av uka da?

ORIGINAL: Latterfrosken

ORIGINAL: flubber

Men slutter det å blø når man slutter? Hvis jeg slutter i dag f.eks? Slutter jeg å blø i løpet av uka da?

Sluttet ganske kjapt å blø etter jeg sluttet på de, men jeg byttet rett over på en annen type, så om det var derfor jeg sluttet å blø eller om jeg hadde gjort det "bare" av å slutte på de vet jeg jo ikke dessverre...

Da får jeg prøve å slutte i dag og se...[:)]

Kryss fingra for at jeg slutter å blø da!

Back
Topp