Er dette normalt??? hjelp...

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Når jeg våkner opp om morgen og også andre ganger utover dagen blir magen stenhard og "står" utover, ligger i senga og ser den digre bulen som topper seg ved navelen og etter hva jeg har hørt om kynnere kan det være det, men syns det er så rart at den bulen liksom holder seg mest på høyre side.

Er det normalt eller burde jeg snakke med jordmor om det på tirsdag? 
(hysterisk førstegangs gravid ja)

Sånn er min også noen ganger.. men er du beskymra ta det opp med JM eller legen ;) Bedre det enn å tenke for mye for det =D

sånn er min mage når jeg har kynnere :)

Jeg tipper det er kynnere du har, og at babyen din ligger på høyre side:)

Tja, er hvertfall en mnd siden jeg begynte å kjenne de. Sikkert forskjell fra person til person.

Helenpia skrev:
Er det ikke vel tidlig å ha kynnere allerede nå?

Jeg har hatt det lenge allerede. Varierer veldig tror jeg. Noen har jo nesten ikke kynnere i det hele tatt.

Det er helt normalt. Her virker det også som om magen ligger litt til høyre :p Kynnere kan komme tidlig og holde på ut svangerskapet, dessverre :/

Samme her, og på høyre side:)

Dette opplevde jeg også for noen dager siden. Men min kul var på venstre side først og så midt på. Helt merkelig følelse :p Første gangs gravid, så skjønte ingenting! Hehe.

Kjedelig å få kynnere så tidlig da... jaja kan vel glemme de lette svangerskapene resten av familien har hatt tror jeg, litt synd men håper det ikke blir mye værre da :)

Back
Topp