er dette normalt eller har jeg en SA?

Smule

Elsker forumet
den siste uken har jeg hatt lyysrosa utflod og de to siste dagene har det vært mer lysbrunt.
igår kom det utvannet blod og idag blør jeg mer. litt mindre utvannet. harr litt vondt i magen, men ikke mye. så vidt nevneverdig.

veit om de som har mensen opptil 3 ganger i svangerskapet.
men jeg tror ikke det er det jeg har.

har jeg SA?

Hei du. jeg hadde blødninger som du beskriver og alt var ok.Jeg ringte ned til fødeavdelingen (3 ganger i løpet av 4 måneder) og fikk veldig god hjelp der.Jeg tror du bør ringe for å være på den sikre siden.
Er du langt på vei?
Håper alt er bra,lykke til[;)]

Tror kanskje ikke at du skal belage deg på å få et korrekt svar på et slikt forum - vi som er her inne kan vel ikke gi en sånn diagnose. Jeg ville ringt legen min og spurt om å få en time i dag jeg. Krysser fingrene for at det ikke er noe galt.

ring legen, få en henvisning til gyn, da får du en innvendig ul, så finner du fort ut om alt er som det skal..... lykke til   [;)]

Da jeg begynnte å blø, dro jeg til legevakten, ble sendt rett opp til sykehuset, og der tok de innvendig UL.  Jeg vil nok anbefale deg å ta kontakt med lege.  Håper du er heldigere enn det jeg var..  Det er i dag 36 dager siden min SA.

Ønsker deg Masse lykke til.

Jeg hadde ringt legen,bedre å være på den sikkre siden.Lykke til

Ring å prat med en jordmor eller en lege, kan jo være greit å få det sjekket ut.. trenger absolutt ikke å være noe galt. Blødde skikkelig jeg i uke 10, og jeg har bare 6 uker igjen av svangerskapet.. men det er jo greit å VITE.. i stedet for å lure? [:)] Lykke til klem fra meg

Back
Topp