Er dette normalt da?

KML

Glad i forumet
Marsboere 2020
Hei hei igjen!
Fikk positiv EL test på onsdag kveld (clear blue)
Hadde å positiv test i går kveld (fredag) og positiv test nå ikveld (lørdag)
Går det ann da???
Tre dager med positiv test??

Hadde EL slim i går å i dag, oppdaget det bare en gang begge dagene da jeg var på do...

Har jeg eggløsning enda?

Det skal sies at den ene streken var svakere enn den var på onsdag, da var begge like sterke..
 
Hei hei igjen!
Fikk positiv EL test på onsdag kveld (clear blue)
Hadde å positiv test i går kveld (fredag) og positiv test nå ikveld (lørdag)
Går det ann da???
Tre dager med positiv test??

Hadde EL slim i går å i dag, oppdaget det bare en gang begge dagene da jeg var på do...

Har jeg eggløsning enda?

Det skal sies at den ene streken var svakere enn den var på onsdag, da var begge like sterke..

Jeg tror at EL ikke er over dersom du har EL slim fremdeles. Hos meg slutter EL slim når EL er overstått. EL tester er vel ikke helt pålitelige? Og ikke sikkert Eggen slipper selv om EL test er positiv slik jeg har forstått det.
 
Jeg tror at EL ikke er over dersom du har EL slim fremdeles. Hos meg slutter EL slim når EL er overstått. EL tester er vel ikke helt pålitelige? Og ikke sikkert Eggen slipper selv om EL test er positiv slik jeg har forstått det.

Ok, dette er så innvikla saker! Jeg blir jo gal av mindre :(
 
Ok, dette er så innvikla saker! Jeg blir jo gal av mindre :(

Stol på kroppen og ikke testene :) ha sex :) kjent etter livmortappen? Er den høy? Var den høy? Har den blitt lavere?
 
Den va lav på mandag men var høy å noe hardere i går kveld...

Ok, hos meg blir den lavere dagen etter EL. Du får legge aksjer og vente å se:)
 
Da har jeg hatt positive eggløsningstester i 6 dager! Tappen er forholdsvis høy å hard enda. D er virkelig ikke noe som stemmer. Passer meg perfekt! NOT! Er så drita lei av å prøve å miste å prøve å miste! Lei av alt å lei av kroppen min!
 
Da har jeg hatt positive eggløsningstester i 6 dager! Tappen er forholdsvis høy å hard enda. D er virkelig ikke noe som stemmer. Passer meg perfekt! NOT! Er så drita lei av å prøve å miste å prøve å miste! Lei av alt å lei av kroppen min!
Stor klem:Heartbigred
Forstår godt fortvilelsen og frustrasjonen:Heartbigred
 
Hei hei igjen!
Fikk positiv EL test på onsdag kveld (clear blue)
Hadde å positiv test i går kveld (fredag) og positiv test nå ikveld (lørdag)
Går det ann da???
Tre dager med positiv test??

Hadde EL slim i går å i dag, oppdaget det bare en gang begge dagene da jeg var på do...

Har jeg eggløsning enda?

Det skal sies at den ene streken var svakere enn den var på onsdag, da var begge like sterke..

Hvis begge strekene var like sterke på onsdag, og den ene var svakere nå, er ikke testen lenger positiv.
 
06A6414B-4D73-4AD2-9E2B-86ED5F74EC6D.jpeg
Hvis begge strekene var like sterke på onsdag, og den ene var svakere nå, er ikke testen lenger positiv.
Er det ikke???? Åååååh gjett om jeg ble gla nå!!
Den så sånn ut i dag å strekene va gjevn like i farge sist onsdag..
 
Vis vedlegget 303099
Er det ikke???? Åååååh gjett om jeg ble gla nå!!
Den så sånn ut i dag å strekene va gjevn like i farge sist onsdag..

Nå kjenner jeg ikke til ClearBlue sine tester, men de billigere versjonene er i hvert fall slik at teststreken må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å være positiv.
 
Vis vedlegget 303099
Er det ikke???? Åååååh gjett om jeg ble gla nå!!
Den så sånn ut i dag å strekene va gjevn like i farge sist onsdag..
Nå kjenner jeg ikke til ClearBlue sine tester, men de billigere versjonene er i hvert fall slik at teststreken må være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å være positiv.
Ja det stemmer, og på disse digitale trodde jeg egentlig ikke man skal se på strekene? Hva sier displayet siden det er en digital testpinne du har der KML? :happy:
 
Kan du være gravid da kanskje? Mange får positive EL-tester ved graviditet.
 
Yes en uke med positiv EL test.... Driter i hele greia jeg nå! Orker ikke!
 

Vedlegg

  • C11D7BD4-4E00-4AAD-B65A-6BF14A810DDD.jpeg
    C11D7BD4-4E00-4AAD-B65A-6BF14A810DDD.jpeg
    11,8 KB · Visninger: 66
Back
Topp