er dette normalt da? samme som juni09

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Gikk ned ca 2 kilo i begynnelsen..og til nå har jeg bare gått opp 1 kilo..Er dette normalt??Har jo litt å gå på da, men alikavel...Forrige svangerskap la jeg på meg over 20 kilo, og da var jeg ganske tynn før svangerskapet..Klarte bare å gå ned 10 av 20 kiloene..

hørtes litt lite ut, men babyen tar det den trenger, så den trenger du ikke uroe deg for,så lenge du ikke blir supertynn selv.. men litt dumt å ikke ha noe å gå på hvis du har tenkt å amme, men du får spise som en hest hver gang du ammer:)

går nok bra skal du se:) går vel ofte litt i rykk å napp, plutselig sitter du der som frode flodhest hihi:P

ps jeg gikk også opp 20kg med første. hadde også ca 8 kilo igjen, men denne gangen har jeg gått ned litt, istedet for å raaaase opp i vekt slik jeg gjorde med første.. så uroer meg ikke akkurat ennå, men du er jo myyye lenger på vei da heldiggrisen..

lykke til, ring lege eller jm hvis du er bekymret:)

Ingen fare. Har lagt på meg det samme som deg. også litt å gå på. I forrige svangerskap la jeg på meg 2 kg fram til nesten 8 mnd. Siste mnd kom det 4 kg på rappen da:(
Barnet får i seg næring den, bare du som går ned i vekt

ja det er iallefall godt med liv i gutten i magen da[:D]
Får høre med legen på fredag..

ORIGINAL: barn2

Ingen fare. Har lagt på meg det samme som deg. også litt å gå på. I forrige svangerskap la jeg på meg 2 kg fram til nesten 8 mnd. Siste mnd kom det 4 kg på rappen da:(
Barnet får i seg næring den, bare du som går ned i vekt

ja barnet får jo det den trenger..

jada ikke bekymre deg, jeg la ikke på meg noe (høres jo helt sprøtt ut) føre uke 28 og gikk opp 14,5 kg og fikk et stort og fint barn [:)]

Back
Topp