er dette nok klær????

lille olle bolle

Glad i forumet
her er det 8 minus ute og vindstille..snuppa sover kun i vogn på dagtid...sover max 10 min i sengen[&:]
hun har på seg strømpebukse og body i bomull, bobledress og ligger på lammeskinn med et kjempe tykkt ullteppe oppå seg.og ligger i bagvogn.hun er 4 månder.

er det nok???

pleier aldrig være så kaldt her at jeg har trengt å tenke på sånnt før[:)]ikke med førstemann heller var det et problem[:)][8|]

hun har jo selfølgelig hue på også[:D]

Kommer ann på barnet vil jeg si, noen barn er varme - noen ikke!
Kjenn på henne noen ganger mens hun sover, om hun er varm, kald eller passe [:)]

ville sjekket ungen oftere.. så finner du ut om hun er kald eller ikke[:)] 

har ikke vognpose...her bare en pose og den har storesøster i sovevognen sin i barnehagen.og hun må ha den for der sover di bare ute[&:][&:][&:]

men jeg har tatt hun inn nå...så får heller bli en dårlig søvn dag[&:][:'(]

Bare sjekk ofte om hun er kald. Tror det skulle være nok hvis hun er en varmblodig unge[;)]

ORIGINAL: Mamsemumsen

ORIGINAL: lille olle bolle

her er det 8 minus ute og vindstille..snuppa sover kun i vogn på dagtid...sover max 10 min i sengen[&:]
hun har på seg strømpebukse og body i bomull, bobledress og ligger på lammeskinn med et kjempe tykkt ullteppe oppå seg.og ligger i bagvogn.hun er 4 månder.

er det nok???

pleier aldrig være så kaldt her at jeg har trengt å tenke på sånnt før[:)]ikke med førstemann heller var det et problem[:)][8|]

hun har jo selfølgelig hue på også[:D]

Det håper jeg da virkelig...
[;)]*fnis*
Har hun lue oppå hue også, kanskje?
[;)]

Sjekk temperaturen hennes i nakken, det er den beste indikasjonen på om hun er for kald eller for varm [:D] Man må bare prøve seg frem.

Det er dialekt [8D] mange sier hue - til lue [:D]

jeg synes det høres veldig lite ut..

I går var det 10- her og da hadde Ec på seg: body,strømpebukse,fleesdress,ullsokker,votter og lue.
I vogna er det: lammeskinn og voksi aktive... + et hjemmestirkka ull teppe

når lillegull sover ute har hun: ull body og strømpis. Sokker, ullsokker og stonz, joggedress eller bukse og genser, dress, lue, votter i voksipose med saueskinn under. Hun er 1 år.

Jeg ville hatt ull innerst iallefall. Gutten min har alltid ull på seg. En dag var alt ulltøyet vått etter vask, og jeg tenkte at det sikkert gikk greit med bomullsstrømpis og body. Da han kom hjem fra barnehagen var han kald/klam på føttene og kald på lårene. Det har ikke skjedd når vi har brukt ull. Så jeg har undervurdert virkningen av ull iallefall.

Og som de andre sier, pose.

Visst du ikke har voksi eller noe form for pose så ville jeg tatt dyne under ulleteppe tror jeg!
blir fort kaldt når de bare ligger i ro.. men hun holder seg nok varm, barn takler uansett kulde bedre enn varme så er viktig å ikke la det bli for varmt heller, hehe..

vanskelig dette![:-][8D]

Back
Topp