Har vært plaget i sikker 1 1/2 mnd nå, starta med såre lepper, og sprikk i munnvikene. I denne tiden var jeg en tur i syden + har tatt litt solarium. Det ble bare verre og verre, og utviklet seg til rødlige sår i begge munnvikene. Prøvde å bruke en krem med antibiotika i, brulidin. Hjalp noe i starten, men så blussa det opp igjen. Prøvde dette fordi de på legekontoret mente det kanskje kunne være brann kopper.Men det har ikke spredd seg til andre plasser på kroppen.
Var hos legen igjen idag, og hun mente det så ut som munn herpes og skulle ta på slike plaster for at det ikke skulle spre seg. Men det svir jo, og klør å er så ubehagelig. Er det ingenting man kan ta for å lindre ubehaget? Det er rødlige sår med gul væske som kommer ut som størkner. I tillegg oppsto det en kvise over lippa med hvit veske i, men når jeg fikk fjernet det ble det gul væske derifra også.
Så høres dette ut som munnherpes? Og hvor lenge kan jeg rekne med å gå sånn? :/
Var hos legen igjen idag, og hun mente det så ut som munn herpes og skulle ta på slike plaster for at det ikke skulle spre seg. Men det svir jo, og klør å er så ubehagelig. Er det ingenting man kan ta for å lindre ubehaget? Det er rødlige sår med gul væske som kommer ut som størkner. I tillegg oppsto det en kvise over lippa med hvit veske i, men når jeg fikk fjernet det ble det gul væske derifra også.
Så høres dette ut som munnherpes? Og hvor lenge kan jeg rekne med å gå sånn? :/