Er dette mugg eller skitt?

Madele1900

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Kjøpte brukt barnevogn, og den såg heilt fin ut, heilt til eg snudde regntrekket til å ha over kroppen/beina/dyna på tur vist du skjønner.. Den har berre stått inne i følge tidligere eiger. Er berre denne ein flekken, men kjenner panikken tek meg.. Er dette mugg? Skitt? Går ikkje bort i vask... :-( er vogna ødelagt? Ka kan eg gjere?
 

Vedlegg

  • Screenshot_2016-12-10-20-19-57.png
    Screenshot_2016-12-10-20-19-57.png
    452,3 KB · Visninger: 142
Legg den i eddik og vann. 2 dl eddik i 1 liter vann. La det ligge et døgn, Så kjører du det en runde i maskina etter på
 
Lukter ingenting... men som sagt har den vert igjennom 40grader i vaskemaskina nå.... gikk ikkje bort..:-/ takk, kan prøve eddik, men ser etter litt googling at einkan bruke klor og... men veit liksom ikkje korleis det vert med tanke på at det er vanntett trekk utanpå liksom...fargen på vogna e grå, og det ville vert dumt om klorinen bleker det også?
 
Kanskje det kan funke med vanish eller vanish white? gni inn rett på flekken, la d virke og så vaske på nytt? Vet ikke om d går bort m d, men har fjernet vanskelige flekker fra andre plagg med vanish:)
 
Det der er en flekk, mugg, jordslag ol. Er somregel som et stjernedryss av prikker/små flekker. Så en god vask gjør nok susen her ;)
 
Back
Topp