Er dette morsomt? *Nå med bilde*

Sannheten

Forumet er livet
Naboen har hengt opp et skilt med "GRØFTEFYLL KAN FOREKOMME" på husveggen sin, et relativt stort skilt som hun mener skal henge der "lenge". Min første tanke var "hva slags folk er det jeg bor med", den andre var "er dette lov?".
Under skiltet står det "Velkommen til "Borettslagetsnavn Camping".

Det pågår nå en diskusjon på Facebooksiden vår, og jeg er visst foreløbig den eneste som ikke ser humoren i det... Synes spesielt synd på de to i borettslaget som skal ha visning i helgen. Det er en dame på 40+ som har hengt opp skiltet, og i borettslaget er det 30+ og småbarnsfamilier som bor..

Synes du det er morsomt?

hadde det vært en studentbolig så kunne det jo vært litt morsomt. syns det er rimelig dårlig gjort å henge opp noe sånt om noen skal ha visning. 

Nei, ikke min humor i det hele tatt... Hadde jeg vært 19 og barnløs så muligens. 

Hahaha, jeg ser veldig godt for meg denne førtiåringen da, men nei ser ikke humoren jeg heller og syns bare det hele var harry.

jeg tenkte det var en heimemekka plakat eller noe jeg som de hadde smelt opp. trur jeg hadde tatt med meg en drill å fått det ned... 

Myshild Bergsprekken skrev:
jeg tenkte det var en heimemekka plakat eller noe jeg som de hadde smelt opp. trur jeg hadde tatt med meg en drill å fått det ned... 

Tror ikke jeg tørr det, hun har hengt den opp på husveggen sin ut mot veien 

synes synd på dem som skal ha visning når noe sånt henger oppe i nabolaget. jeg hadde ikke kjøpt huset hadde jeg sett et sånt skilt på husveggen til naboen.

boks med svart spraylakk hadde vært fint på det skiltet der.

Syns at om det hadde hengt på veggen sånn at kun hun og de på besøk hos henne så det, så er det jo morsomt.
Men når det henger ut mot veien gjelder jo skiltet for alle som bor der, og det er jo ikke morsomt. Jeg hadde ikke likt det om noen hang opp et sånt skilt her.

men det er ett borettslag dere bor i eller? for det er helt sikkert noen regler på det.

For en gutt på 19 som nettop har fått seg egen leilighet så kan jeg se humoren. Ikke ellers, synes det er dritharry!!! Hadde jeg hatt visning og dette var naboer i flermannabolig så hadde jeg bedt hun ta de ned

Myshild Bergsprekken skrev:
men det er ett borettslag dere bor i eller? for det er helt sikkert noen regler på det.

Ja det er et borettslag men dessverre så "liker" lederen i borettslaget det og jeg finner ikke noe om det i reglene. Uff blir flau jeg 

Mrs Lutz skrev:
For en gutt på 19 som nettop har fått seg egen leilighet så kan jeg se humoren. Ikke ellers, synes det er dritharry!!! Hadde jeg hatt visning og dette var naboer i flermannabolig så hadde jeg bedt hun ta de ned

Er spent på hvor lenge den henger, håper de som skal ha visning tørr å be om at detaas ned før visningene.

Synes selve skilte var morro men man kunne henge det på hage siden av huset :D
Det er jo sikkert kjempemorro for venner å slikt, men sjønner godt at det er litt kjedlig at det henger oppe om noen skal ha visning.

haha,herregud..harry ja, definitivt! men jeg måtte flire litt altså

Hufsetrulta skrev:
Skikkelig harry!

Åja, det var min første tanke også.

Labambie skrev:
Nei, ikke min humor i det hele tatt... Hadde jeg vært 19 og barnløs så muligens. 

Helt enig!

|Frosken| skrev:

Labambie skrev:

Helt enig!

Syns det var usmakelig. Hadde blitt dritsur om det var noen av naboene i vårt borettslag som hang opp noe lignende.

Back
Topp