Er dette lite svn?

Nesly

Juni 12s friske pust
Min gutt på 2 år og 4,5 mnd har akkurat sluttet å sove på dagtid.......legger han nå mellom 28.30 og 19, og da sover han somregel til 06............ så det blir 11 timer søvn i dgnet gjennomsnittlig.

Syns det hres litt lite ut, eller? Han virker ikke trøtt på dagtid men sovner somregel i bilen om vi er ute og kjører om ettermiddagene..

Det høres litt lite ut, men er ikke sikkert at det trengs mer...?
Her sover snuppa på 3,5 ca akkurat 12 timer. 19-07
-Det er jo ikke så mye mer...
Hender hun får hvile en halvtime noen ettermiddager,
men som regel er hun våken hele dagen

nei syns ikke det høres lite ut[:)]

Ja, men jeg har ei på samme alder som sover like lite - så noen barn trenger visst bare mindre søvn enn andre..

Synd det hørtes helt greit ut jeg. Noen trenger mye og noe trenger lite søvn sånn er det bare.

MIn 3 åring sover fra 1930-0800, sånn omtrent, så det varierer nok veldig fra barn til barn. Hvis han er glad og fornøyd, og ikke sutrer mye i løpet av dagen, så hadde jeg antatt at han fikk nok søvn.

Hørtes greit ut syntes jeg..
Vi har en som sover fra 20:00 - 07:30/08-30, så sover hun ca 1t på dagtid og hun er bare 17 mnd... Det er nok søvn for henne, hun har veldig mye energi og trenger ikke mere... Helt likt både meg og faren da vi var små...
Det er store forskjeller på barn, noen trenger mye, noen lite...[:)]

Jeg synes det hørtes litt lite ut, men så er barn forskjellig også da. Noen barn sover lenger på dagen enn andre osv.. Jenta mi har alltid hatt behov for mye søvn. Sluttet å sove på dagen da hun var 3,5 år.

Legger seg kl 1915/1930 og sover til 0700. Hun er 4 år

I forhold til 2-åringen vår er det lite - han sover mellom 11 og 13 timer på natten og 1,5-2 timer dagdupp.

Back
Topp