Er dette lite eller normalt?

Agnete

Forumet er livet
Jeg har hypermesis og kaster opp mange ganger om dagen. Har holdt på nå i 15 uker. I dag har jeg ikke følt meg bra, vondt i hode og kjempe sliten. Så gikk jeg på do til morgen i dag reagerte da på at urinen var mørk og luktet vondt. Etter morgenturen min har jeg vært å tisset to ganger til nå. Og jeg tror ikke jeg fyller et uringlass engang når jeg tisser.
Har jo tidligere flydd meg ihjel på do, natt som dag. Så nå er jeg redd jeg er dehydrert.. Så hvor mye er det normalt å tisse egentlig? Skal til legen min i morgen må ha noen ny medesiner!

Hvis du har problemer med å holde nede mat og drikke kan det være du bør få væskebehandling

Det der høres ikke bra ut!
Leste senest i ettermiddag om mørk og lite urin ved dehydrering :-o

Nå er det på tide med en sykehusinnleggelse på deg synes jeg. Begynner å bli mye for kroppen din nå:-(

Legg kortene på bordet til legen :-)

Lite og svært konsentrert urin er tegn på dehydrering. Du bør absolutt ta det opp med legen :)

Stakkars deg.. Da jeg ble innlagt på sykehuset med HG fikk jeg så vidt presset ut noen dråper som så ut som (beklager detaljene) så ut som mørk eplejuice..
Be legen sjekke ketoner og si ja til innleggelse. Iv hjalp meg godt de første ukene selv om jeg kastet opp hele døgnet.
God bedring.

Stakkars deg.. Da jeg ble innlagt på sykehuset med HG fikk jeg så vidt presset ut noen dråper som så ut som (beklager detaljene) så ut som mørk eplejuice..
Be legen sjekke ketoner og si ja til innleggelse. Iv hjalp meg godt de første ukene selv om jeg kastet opp hele døgnet.
God bedring.

Så lite tisser jo ikke jeg :) Får jo ut litt mer enn noen dråper heldigvis :)
Tror liksom ikke jeg er syk nok til innleggelse, men nå er jeg sliten.
Jeg våkner opp kvalm, tar meg litt å drikk å da starter en serie med brekninger. Alt som kommer inn blir jeg verre :( Sjeldent jeg gleder meg til legebesøk, men i dag tror jeg det blir godt å komme dit!

Normalt med lite og mørk urin om du kaster opp så mye ja. Ved dehydrering blir du VELDIG dårlig.

Som regel går hormonnivået ned rundt uke 16 - håper det hjelper deg!!!

Back
Topp