er dette kynnere?

muffinsdronningen

Glad i forumet
av og til blir magen skikkelig hard. er det det som er kynnere? det gjør ikke vondt, eller noe, blir bare hardt

Høres ut som kynner ja :)

Kan godt være kynnere , spesielt hvis det kjennes ut som om magen strammer seg litt med det samme :-)

ja den strammer seg, det er det eneste jeg merker....

jeg har det samme, men tror det mer er lille gutt som legger seg mer frampå, kjenner ofte da når han snur seg eller legger seg mer bak

ja det er komisk å kjenne. men det kjennes ikke slik ut når magen er hard... så da er det vel bare livmoren som trener litt ;)

Høres ut som kynnere ja. Magen blir hard og det kan stramme litt. Er livmormuskelen som trimmer :)

Jepp høres ut som kynner. Magen blir gjerne litt skjeiv også :D Jeg har ofte kynnere, og oftest så blir magen større og hard på venstre side :) Jeg føler litt ubehag, men da er gjerne blæra mi full i tillegg så er nok derfor ;)

det samme skjer hos meg, at magen strammer seg + at jeg får vondt i nedre del av magen. får vel snakke om det med jordmoren, føler at legen min har det travelt hver gang jeg har time.

Det høres ut som kynnere. Jeg har massevis av dem og det er litt slitsomt. Magen strammer seg og blir liten og hard. Hvis jeg ligger på ryggen blir livmoren veldig synlig. Den blir en hard ball inni mageskinnet.

Back
Topp