Er dette kvalme tro?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
For et sykt dumt spørsmål å stille. Har jo kjent kvalme før og vært syk med oppkast. Men dette her skjer spesielt om ettermiddagen nesten umiddelbart etter jeg har spist middag. En sånn følelse hvor jeg nesten ikke vet om det kjennes som kvalme eller sult.... om det kommer nesten bare på denne tiden av døgnet.

Flere som har det sånn? At det er litt vanskelig å definere hva dere egentlig er?
Ikke veldig plagsomt, men føler meg litt uggen når det pågår.
 
Jeg har det også litt sånn, ikke til faste tidspunkt og kan ikke relatere det til noe, men det er en litt sånn sultenkvalmekkel følelse uten å være direkte kvalm; jeg definerer det som å være uggen :P
 
Jeg har hatt samme problem og vil også definere det som å være uggen [emoji57]
 
Jeg er også sånn. Plutselig bare uggen og rar i magen. Akkurat som rett før man får omgangssyke. Føler jeg må spise, men orker ikke tanken på mat. Har ikke kastet opp, men jeg brekker meg veldig mye.
 
Samme her :depressed: er liksom ikke kvalm, men uvell. Er det nå faktisk :wtf: har nettopp spist litt kveldsmat så det går nok over ;)
 
Minime88, det er ikke dumt i det hele tatt. Har det ikke helt likt deg, men syns det er vanskelig å definere hva jeg er. Jeg er også uggen.. jevnt gjennom døgnet. Brekker meg i blant. Har mest problemer med å svelge piller så tilskudd er brekningskamp hver dag. Er løs i magen og det er en del magevondt. Kaster ikke opp. Mat er ikke like godt som før.
:)
 
Ikke dumt spørsmål i det hele tatt! Jeg har det sånn innimellom selv, ikke så ofte heldigvis. Men da føler jeg med uvel fra nedi magen og opp i halsen. Men så vet jeg ikke om jeg er ordentlig kvalm, for føler meg ofte litt sulten samtidig. Og selv om jeg er sulten er det ingenting som frister å spise. Rare greier.
 
Ikke dumt spørsmål i det hele tatt! Jeg har det sånn innimellom selv, ikke så ofte heldigvis. Men da føler jeg med uvel fra nedi magen og opp i halsen. Men så vet jeg ikke om jeg er ordentlig kvalm, for føler meg ofte litt sulten samtidig. Og selv om jeg er sulten er det ingenting som frister å spise. Rare greier.

Ja akkurat sånn det er hos meg! Ubehagelig egentlig [emoji85]
 
Har det veldig sånn selv. På ettermiddag/kveld føler jeg meg uvel, uten at det egentlig er kvalme. Kvalmen har jeg bare opplevd et par ganger.
 
Uggen er nok det rette ordet ja! Er det ordet jeg bruker til å beskrive formen de dagene kvalmestillende faktisk virker og jeg ikke spyr [emoji28]
 
Back
Topp