Er dette kjønnsorganet?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg studerer og studerer og grubler mer for hver dag hvilket kjønn jeg bærer :p
Men ingen av bildene i profil kan man se kjønnsorganet [emoji85] bortsett fra kanskje dette som ble tatt med mobil på skjermen :p jeg syns jeg ser kjønnsorgan bak låret der... stemmer det?? Enten pung og penis eller kjønnslepper og klitoris. Ul uke 12!
Uuuuutålmodig!! :p

561f712657c840940b18020fb5ea722d.png

Kanskje lurt og legge ved bildet [emoji23]

De er vel ganske like der når de er i uke 13 og frem til 16 eller hva han sa til oss. Men hvis tuppen stikker opp er det gutt og utover er det jente. Men ser ikke så godt på bildet ditt hva det er. Kan være gutt hos deg også, siden vi ikke ser låret på bildet vårt.
Her er vår i uke 13, som han sa var 95% sikkert gutt.
88c2201a067f44ed69855177447dc223.jpg

Det der tørr ikke jeg å si noe på iallefall!!

De er vel ganske like der når de er i uke 13 og frem til 16 eller hva han sa til oss. Men hvis tuppen stikker opp er det gutt og utover er det jente. Men ser ikke så godt på bildet ditt hva det er. Kan være gutt hos deg også, siden vi ikke ser låret på bildet vårt.
Her er vår i uke 13, som han sa var 95% sikkert gutt.
88c2201a067f44ed69855177447dc223.jpg

Denne er jo tydelig rett opp og lett å se da :p men hvis det er kjønnsorgan jeg ser på mitt bilde så syns jeg det ser ut som jente :p siden tuten går parallelt med ryggen :p

Det der tørr ikke jeg å si noe på iallefall!!

Jeg har et annet bilde der det er tydelig kjønnsorganet, men ser ikke fra hvilken vinkel den stikker ut :p men jeg var sikker på gutt da. Nå når jeg la merke til dette bildet ble jeg usikker :p Hehe

:)Hehe! Det er alltid spennende :) med første så kunne han zoome inn rundt kjønnsorganet til frøkna vår og var 100%sikker på at det var en jente. Dette var i uke 20 på oul. Men når jeg var på oul med nr 2 så kunne hun ikke se noe kjønn. Det ble en gutt og en hemmelighet frem til fødselen. Det er jo veldig vanlig at det er lettere å være sikker på gutt enn jente... spent på hva denne reka er

Jeg er også sååå nysgjerrig på kjønn at jeg dør snart![emoji23]

Noen som ser noe på denne?

b588f8f65b065bf6bc957fdc47fae359.jpg

Jeg er også sååå nysgjerrig på kjønn at jeg dør snart![emoji23]

Noen som ser noe på denne?

b588f8f65b065bf6bc957fdc47fae359.jpg

Hehe :p jeg kan ikke se noe på dette bildet, men har en følelse på jente på deg :p blir spennende å se! Ikke sååååå lenge igjen til oul nå :o

Hehe :p jeg kan ikke se noe på dette bildet, men har en følelse på jente på deg :p blir spennende å se! Ikke sååååå lenge igjen til oul nå :o

Ikke jeg heller [emoji85] jeg har en jentefølelse på deg og![emoji177][emoji254][emoji177][emoji2] wæææ det er så spennende!!!!!

Back
Topp