Er dette kjønnsorganet?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Jeg studerer og studerer og grubler mer for hver dag hvilket kjønn jeg bærer :p
Men ingen av bildene i profil kan man se kjønnsorganet [emoji85] bortsett fra kanskje dette som ble tatt med mobil på skjermen :p jeg syns jeg ser kjønnsorgan bak låret der... stemmer det?? Enten pung og penis eller kjønnslepper og klitoris. Ul uke 12!
Uuuuutålmodig!! :p

561f712657c840940b18020fb5ea722d.png

Kanskje lurt og legge ved bildet [emoji23]

De er vel ganske like der når de er i uke 13 og frem til 16 eller hva han sa til oss. Men hvis tuppen stikker opp er det gutt og utover er det jente. Men ser ikke så godt på bildet ditt hva det er. Kan være gutt hos deg også, siden vi ikke ser låret på bildet vårt.
Her er vår i uke 13, som han sa var 95% sikkert gutt.
88c2201a067f44ed69855177447dc223.jpg

Det der tørr ikke jeg å si noe på iallefall!!

De er vel ganske like der når de er i uke 13 og frem til 16 eller hva han sa til oss. Men hvis tuppen stikker opp er det gutt og utover er det jente. Men ser ikke så godt på bildet ditt hva det er. Kan være gutt hos deg også, siden vi ikke ser låret på bildet vårt.
Her er vår i uke 13, som han sa var 95% sikkert gutt.
88c2201a067f44ed69855177447dc223.jpg

Denne er jo tydelig rett opp og lett å se da :p men hvis det er kjønnsorgan jeg ser på mitt bilde så syns jeg det ser ut som jente :p siden tuten går parallelt med ryggen :p

Det der tørr ikke jeg å si noe på iallefall!!

Jeg har et annet bilde der det er tydelig kjønnsorganet, men ser ikke fra hvilken vinkel den stikker ut :p men jeg var sikker på gutt da. Nå når jeg la merke til dette bildet ble jeg usikker :p Hehe