Er dette "jalla" (bilder) ??

gira

Forumet er livet
Serie fra Jysk.........har aldri kjøpt noe der, så trenger tips og meninger!?

Edit: med jalla mener jeg er det kvalitet på dette, eller risikerer jeg skeive dører og avflassa maling?[;)]

Var ikke no bilde der jo..[8|]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Usynelig for sånne som oss[;)]

ORIGINAL: *Christ*

Kanskje fordi vi er....jalla..??[:-]

kanskje.....[;)]

ORIGINAL: gira

kanskje.....[;)]

hoho[;)]

Nei jeg syns ikke det er jalla,syns det er fint..[:D]

Syns jysk er blitt noe mer solid de siste åra bare..

Men har ingen store møbler derifra nå..

Hehe den skjenken er et mareritt!!!
Var et helsikken og sette sammen, og ikke ble det beint heller. Sambo skulle prøve litt etterpå sa han tilslutt, men enda med at benken ble flyttet opp på kontoret, litt mindre synligt [8D]

Bruker du tid, og får satt den sammen skikkelig og beint, så er den nok flott, møblene er jo utrolig fine på bilde.
Men kom hit med en skjenk og be meg sette den sammen, ja da tar det ikke lang tid før skjenken blir forvandlet til en liten haug aske [8D]

Nei huff, vi hadde stueborden og spisestua i den serien HELT FORFERDELIG!!!! [:D]

Mange som ikke tror det når jeg sier det, men Jysk kjøper møbler fra de samme fabrikkene som de store møbelkjedene. De bruker bare forskjellige modellnavn på dem, stortsett. [;)]

Synes det ser fint ut, men du bør se det i virkeligheten før du kjøper den...

Mamma kjøpte spisebord og stoler i den serien (Maren?) uten å se det først, og de stolene var veldig store/klumpete. Mens ei venninne av meg har en annen serie derfra (Live - eik) og er kjempefornøyd.

Kjøper man møbler fra jysk bør man iallefall være nøye med monteringen. Vi har kjøpt et dobbelt garderobeskap fra jysk, det er helt fint og funker som det skal... Vi har også hatt en kommode derfra som også funket fint[;)].

Naboen har vitrineskapet i mørkbeiset tre.. den er kjempefin og hun er veldig fornøyd.. Vurderer å kjøpe den selv også [:)]  Har selv klesskapet i samme serie, aldri hatt noe problem med den.. ikke skeiv eller noe sånt..

Lurer faktisk på om det vitrineskapet hadde vært noe for oss[:D][:D][:D]. Jysk er vel eneste stedet jeg ikke har leita, og så har de et som passer til vår stue akkurat der??? hehe...

Jysk ER jalla, sånn er det bare. Men de er jo så billige i forhold til andreat av og til klarer vi bare ikke la være. Så skal du først kjøpe noe fra Jysk gjør en ekstra innsats når du skrur det sammen. bruk trelim over alt hovr det er mulig å lime. La det stå lenge nok til at det er heeeeelt tørt før du flytter på møbelet. Og har du først jysk møbler i hus bør du ikke være av typen som liker å ommøblere så ofte, jysk sine møbler bør stå mest mulig i ro.......... Dette har jeg smertelig erfart!! Styrer unna Jysk så godt jeg kan!![;)]

Foreldrene mine har det vitrineskapet å de er veldig fornøyd![:)]
jeg har noe ligende i brunt, veldig fornøyd jeg også.. har en slik sjenk(?) også som jeg liker veldig godt![:)]

Vi hadde en kommode fra jysk, og den var helt GRUSOM!!!![:'(] Nå er den på dynga for å si det sånn...

Vi har tv-benken i samme serien og er veldig fornøyd [:)] Har lyst på flere møbler i samme serien [;)][:D]

De gangene jeg har kjøpt møbler på Jysk, har det vært dårlig kvalitet på det. Har derfor sluttet å kjøpe møbler der.

ORIGINAL: LiljaLilly

ORIGINAL: Sicily

Mange som ikke tror det når jeg sier det, men Jysk kjøper møbler fra de samme fabrikkene som de store møbelkjedene. De bruker bare forskjellige modellnavn på dem, stortsett. [;)]

Hm, er det sant? Herregud så lettlurte vi er da [8D]
Hva er forskjellen da? At man må skru det sammen selv og ikke er flinke nok?

samme fabrikkene men det er nok laget i andre billigere materialer. er det ikke derfor det er billigere. vi har en kommode fra jysk, der funker ikke den øverste skuffa. må velge enten åpen eller lukket[>:]

Hadde et spsiebord også for lenge siden, glassbord med stoler i metall? og svarte stoffseter. etter en stund knakk bena på 2 av stolene. de andre 2 begynte å sjangle når vi satt på dem.

Back
Topp