Er dette innafor å spise?

Mortil2hoho

Flørter med forumet
Hei dere!

Jeg er en av de som er rammet av kvalmen og ikke får i meg noe mat.

Men så, når jeg våknet fikk jeg plutselig lyst på noe!

Tror dere BigBite med kyllingfaijtas er innafor?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det er jeg rimelig sikker på at den er, om den ikke inneholder noen myke oster eller spekemat.
Kos deg..

Ja, det vil jeg tro, så lenge det er en renslig Big Bite. Ikke vondt ment mot Big Bite overhodet, men enkelte steder har litt vel unge (nye) folk som jobber der, og de har ikke alltid de samme rutinene på hygiene og renslighet som de mer erfarne.

Jeg har handla mat der én gang, og personalet tok i mot penger, opererte kassa og lagde maten med de samme hanskene på. Litt udigg! Men det er neppe sånn de generelt gjør det der. Høres helt trygt ut, utenom det ;)

Skriver under på hygiene.. Jeg ba om pengene tilbake to ulike steder pga elendig hygiene.. Ellers, nyt!

Skriver under på hygiene.. Jeg ba om pengene tilbake to ulike steder pga elendig hygiene.. Ellers, nyt!

Kan vi ikke spise myke oster?! Jeg spiste nettopp feta ost!!

Feta er fint så lenge den er pasteurisert! Vi kan også spise smøreoster og kremoster :) Som jo også er myke.

Er arla sine pasteurisert?? Aner ikke hva det er!
Ja, tror arla sin er laget på pasteurisert melk. Mener det skal stå i innholdsfortegnelsen kanskje?
Det betyr bare at melken som er brukt er varmet opp til ca 72 grader i 15 sekunder, før den kjøles ned igjen for å bli ost (eller melk, eller annet).

Var å spiste sushi her om dagen og da da damen at vi ikke skulle spise rogn. Men det har jeg ikke hørt før. Noen andre som vet?

Back
Topp